×
×
جدیدترین‌‌ها

آخرین شرایط خرید ملک در قبرس + لیست قیمت بهترین املاک در این کشور

  • کد نوشته: 74787
  • مرداد 24, 1402
  • این متن درباره خرید ملک در قبرس، به ویژه قبرس شمالی، به عنوان سرمایه‌گذاری ایده‌آل از نظر اقتصادی و مالی صحبت می‌کند. مزایای ملک‌ها در این منطقه شامل قیمت مناسب، اقامت و پاسپورت احتمالی، و فرآیند خرید آسان هستند. انواع ملک‌ها از قبیل ملک آزاد و ترکی نیز مطرح می‌شود. متن همچنین به توصیه‌های استفاده از خدمات مشاوره و موسسات معتبر برای خرید اشاره می‌کند.

    خرید ملک در قبرس؛ یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل

    سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی از طریق خرید ملک یک گزینه بسیار عالی به‌شمار می‌آید. چرا که شما با این نوع سرمایه‌گذاری می‌توانید ملکی در یک کشور پیشرفته بخرید و همچنین بعد از مدتی اقامت این کشور را دریافت کنید. کشور قبرس نیز یکی از کشورهایی است که سالانه افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری در زمینه ملک به آن مراجعه می‌کنند. قیمت خرید ملک در قبرس به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی پایین‌تر است و شما با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر، می‌توانید در یک کشور پیشرفته صاحب خانه یا ملک شوید. در این مطلب با آخرین شرایط خرید ملک در قبرس شمالی آشنا می‌شویم.

    خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

    قبرس و سرمایه‌گذاری در بازار ملک این کشور

    کشور قبرس یک کشور جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه است. این کشور دو بخش جنوبی و شمالی دارد که در بخش جنوبی آن بیشتر افراد اروپایی (یونانی‌نشین) و در بخش شمالی آن بیشتر افراد ترک و مسلمان زندگی می‌کنند. باید گفت که بخش جنوبی این کشور جزو اتحادیه اروپا به‌شمار می‌آید و بخش شمالی آن توسط کشور ترکیه به‌عنوان یک کشور رسمی شناخته شده است.

    از نظر جغرافیایی، کشور قبرس در یک منطقه بسیار ایده‌آل قرار دارد. همچنین شرایط اقتصادی این کشور بسیار مناسب است. چرا که قبرس اقتصاد باز و آزادی دارد و شهروندان آن می‌توانند بدون محدودیت و تحریم با تمام کشورهای دنیا مراودات تجاری داشته باشند. با توجه به تمام این مزایا، خرید ملک در قبرس شمالی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری باشد. چرا که قیمت ملک در قسمت شمالی قبرس بسیار پایین‌تر از قسمت جنوبی آن است. همچنین باید اشاره کرد که شما با خرید ملک در قسمت شمالی نیز می‌توانید از مزایای سرمایه‌گذاری در قبرس مانند دریافت اقامت و خدمات درمانی رایگان این کشور بهره‌مند شوید.

    چرا خرید ملک در قبرس شمالی یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل است؟

    برخلاف بسیاری از کشورهای خارجی، دریافت اقامت کشور قبرس شمالی با سرمایه‌گذاری و خرید خانه در آن شروط پیچیده‌ای ندارد. البته برای دریافت پاسپورت قبرس باید در این کشور زندگی کنید. کشور قبرس به ایران بسیار نزدیک است و شما می‌توانید در پروازی کوتاه، میان ایران و قبرس در سفر باشید. یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، هزینه پایین خرید خانه در این کشور است. قیمت ملک در قبرس شمالی تقریبا نصف قیمت ملک در قبرس جنوبی می‌باشد و به همین خاطر شما می‌توانید خانه‌هایی با مساحت بیشتر اما قیمت کم‌تر خریداری کنید.

    آخرین شرایط خرید ملک در قبرس شمالی را بشناسید

    به طور کلی، شرایط خرید ملک در قبرس شمالی بسیار آسان می‌باشند و فرآیند سرمایه‌گذاری در این کشور با سرعت بالایی انجام می‌شود. برای خرید ملک در قبرس شمالی، ابتدا باید به این کشور سفر کرده و با کمک یک مشاور آگاه، به شرایط پروژه‌ها و مناطق مختلفی از ملک‌ها بازدید کنید که با سلیقه و بودجه شما سازگار باشند.

    ویلای لوکس در قبرس شمالی

    باید اشاره کرد که هر زوج یا فرد می‌تواند تنها یک ملک در قبرس شمالی بخرد و مساحت آن نیز باید حداکثر 1338 متر مربع باشد. هرچند باید گفت که اگر ملک مورد نظر شما متعلق به یک فرد غیر قبرسی و یا ترک باشد، شما می‌توانید بدون محدودیت در مساحت، ملک مورد نظرتان را خریداری کنید. با توجه به این که بسیاری از سرمایه‌گذاران با قوانین خرید و فروش ملک در قبرس شمالی آشنایی ندارند و همچنین بهترین املاک را برای سرمایه‌گذاری در این کشور نمی‌شناسند، پیشنهاد می‌شود برای خرید ملک در قبرس شمالی از خدمات یک موسسه معتبر فعال در این زمینه کمک بگیرید.

    یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که در خرید ملک در قبرس شمالی باید آن را در نظر بگیرید، تنوع انواع سند در این کشور زیبا است. سندهای ملکی در قبرس شمالی به چند دسته تقسیم می‌شوند، بنابراین هنگامی که مشتری‌ها قصد خرید ملکی را در قبرس شمالی دارند، ابتدا باید انواع سند ملک‌ها را بررسی کنند..

    ویلا با استخر اختصاصی در قبرس شمالی

    انواع سند ملکی در قبرس شمالی عبارت‌اند از:

    • سند ملکی قبرس از نوع ترکیش (Turkish Title)
      سند متعلق به زمینی است که صاحب آن از ابتدا قبرسی و اهل قبرس شمالی بوده و هم اکنون هم این ملک در قبرس شمال قرار دارد. یعنی هیچ مناقشه و دعوایی بر سر مالکیت این ملک وجود نداشته و ندارد. این نوع سند جزو محدود ترین اسناد ملکی در قبرس شمالی است به دلیل اینکه اکثر زمین های با سند ترک در حال حاضر ساخته و فروخته شده است.
    • سند ملکی قبرس از نوع معاوضه ای(Exchange)
      از آنجا که هر دو طرف و دولتها زمینهایی را در طرف مقابل داشتند، پس از مذاکرات صلح، دولتها با ارزشگذاری زمینها اقدام به مبادله زمینها کردند. یعنی تعدادی از زمینهای داخل محدوده قبرس شمالی که متعلق به جنوبیها بود با پرداخت پول به جنوبیها یا از طریق واگذاری زمینهای قبرس شمال که در خاک جنوب قرار داشت به آنها، بصورت قانونی و رسمی معاوضه شد. عمده زمینهای کشور قبرس به همین صورت هست و در صورت استعلام از اداره ثبت دقیقا همسنگ زمینهای با سند ترکیش هستند.
    • سند ملکی معلق
      این املاک دارای وضعیت مشخص نیستند و یا در پروسه معاوضه قرار دارند. تا حد امکان باید از خرید و ساخت و ساز در این املاک احتراز نمود چون امکان فسخ مالکیت در شرایط اتصال و یکپارچگی قسمت های شمالی و جنوبی و تشکیل جمهوری قبرس وجود دارد.

    مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

    واضح است که اولین مرحله خرید ملک در قبرس شمالی، انتخاب ملک مورد نظر است. شما برای این کار می‌توانید در وب‌سایت‌های املاک قبرس شمالی برای انتخاب یک ملک مناسب جست‌وجو کنید. البته یک روش بهتر، استفاده از خدمات مشاوره‌ای موسسات ملکی متخصص در این زمینه است. چرا که آن‌ها تخصص بالایی در این زمینه دارند و بهترین املاک و مستغلات کشور قبرس شمالی را می‌شناسند. بعد از انتخاب ملک، نوبت به تعیین پیش‌پرداخت و پرداخت‌کردن آن می‌رسد.

    مبلغ پیش‌پرداخت با مذاکره طرفین مشخص می‌شود. حال نوبت به بررسی ملک مورد نظر در کشور قبرس می‌رسد. شما می‌توانید این کار را به وکیل یا نماینده خود در کشور قبرس بسپارید. بعد از تنظیم قرارداد که یک کار بسیار تخصصی است، شما می‌توانید درخواست مجوز خرید خود را به هیئت وزیران قبرس تقدیم کنید. در نهایت، بعد از تایید درخواست مجوز شما، فرایند انتقال سند مالکیت شروع می‌شود و شما می‌توانید در قبرس شمالی صاحب یک ملک شوید.

    هزینه خرید ملک در کشور قبرس شمالی چه‌قدر است؟

    به‌طور کلی شما برای سرمایه‌‌گذاری در کشور قبرس شمالی باید ملکی با ارزش 65 هزار پوند یا بیشتر خریداری کنید. خرید ملک با ارزش بیشتر از 125 هزار پوند می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد. چرا که سرمایه‌گذاری در بازار املاک قبرس گزینه‌ای بسیار ایده‌آل به‌شمار می‌آید.

    برای مشاهده لیست قیمت ملک قبرس شمالی شما دو راه پیش روی خود دارید. در روش اول می‌توانید به وب‌سایت‌های فروش ملک در قبرس مراجعه کنید و یا از موسسات ملکی ایرانی موجود در این کشور قبرس شمالی استعلام بگیرید. پیشنهاد ما روش دوم است؛ چرا که در کنار اطلاع از لیست قیمت ملک قبرس شمالی، شما می‌توانید در زمینه خرید ملک در این کشور نیز مشاوره‌های بسیار خوبی از این موسسات دریافت کنید.

    شهر های قبرس شمالی

    برای خرید ملک در قبرس، از قبرس آنلاین مشاوره بگیرید

    خرید ملک در قبرس شمالی دشواری‌های مخصوص به خود دارد. برای مثال انتخاب ملک مناسب، تنظیم قرارداد، جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی و موارد دیگر می‌توانند سرمایه‌گذاری در این کشور پیشرفته را برای شما بسیار پیچیده کنند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ملک در قبرس شمالی از خدمات قبرس آنلاین استفاده کنید. شرکتی که سابقه و تجربه خوبی در زمینه خرید و فروش ملک در این کشور دارد و می‌تواند به بهترین شکل ممکن شما را در این زمینه راهنمایی کند. همچنین شما می‌توانید قیمت انواع املاک قبرس شمالی را در وب‌سایت این مجموعه مشاهده کنید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *