×
×
جدیدترین‌‌ها

رویداد ملی بازی‌های ساحلی کیش با برتری تهرانی‌ها به پایان رسید

  • کد نوشته: 69799
  • تیر 3, 1402
  • اولین دوره بازی‌های ساحلی کیش با برگزاری رقابت‌های کلیستنیکس بانوان و آقایان به عنوان آخرین رویداد این دوره از بازی‌ها، به ایستگاه آخر رسید.

    رویداد ملی بازی‌های ساحلی کیش با برتری تهرانی‌ها به پایان رسید

    به گزارش نخست نیوز ، در رقابت‌های کلیستنیکس رویداد ملی کیش گیمز ۲۰۲۳، در بخش یک تکرار سبک وزن علی فروغیان و سید سجاد احدزاده از تهران به عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی رسیدند و حجت نخعی از کرمان سوم شد.
    🔹 در بخش یک تکرار سنگین وزن نیز همایون کریمی و حامد برزگر از همدان مقام‌های اول و دوم را بدست آوردند و حمید سراج از مازندران صاحب مدال برنز شد.
    🔹 در استقامت سبک وزن ادریس عزیزی از هرمزگان طلا گرفت، بیژن جعفری از مازندران نقره را بدست آورد و حسین تیموری از تهران برنز را به گردن آویخت.
    🔹 در استقامت میان وزن نیز امیر حسین حیدریان و محمد علی عرفانی از تهران قهرمان و نایب قهرمان شدند و محمد مظلومی لیقوان از آذربایجان شرقی مدال برنز را کسب کرد.
    🔹 در فری استایل میان وزن ایلیا آذرنوش و محمد حسین صالح و مصطفی منایی از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
    🔹 در فری استایل سبک وزن سروش پولادیان از تهران طلا گرفت، صالح پورحاتمی از مرکزی دوم شد و پرویز هرزندی از اصفهان برنز را از آن خود کرد.
    🔹 در بخش قدرت سید سجاد احدزاده از تهران، حجت نخعی از کرمان و سروش پولادیان از تهران اول تا سوم شدند.
    🔹 در اورال نیز سروش پولادیان از تهران و ادریس عزیزی از هرمزگان عنوان‌دار این دوره از رقابت‌ها شدند.
    🔹 در بخش بانوان نیز محدثه ملک محمدی از کیش قهرمان شد، تینا هومان از تهران به نایب قهرمانی رسید و رقیه علیزاده از تهران برنز را به دست آورد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *