×
×
جدیدترین‌‌ها

کلید پیشرفت شهرداری

  • کد نوشته: 65433
  • اردیبهشت 7, 1402
  •   شهردار مشهد بزودی کار رسمی خویش را آغاز می‌کند. محمدرضا قلندر شریف می‌داند که در دو سال باقی مانده از این دوره شورا می بایستی فعالیت دوچندان بکند.
    کلید پیشرفت شهرداری

    نخست نیوز : او آگاه است که وظیفه مهمی بر دوش دارد چرا که تعلیق ارجایی از شهرداری باعث شد که فعالیت هایش به چشم نیاید و طبیعی است که برای انتخابات دو سال بعد فقط عملکرد قلندر باعث می شود که مردم بتوانند برای رای دادن به اصولگرایان تصمیم بگیرند.
    اما از طرفی اعضای شورای شهر مشهد مقدس می بایست با اتحاد و یکدلی شهردار منتخب را در انجام وظایفش یاری دهند و از دخالت در تصمیم گیری های وی خودداری کنند. این روزها درباره شورای ششم سخن بسیار است که اکنون جای گفتن ندارد . اعضای شورای انقلابی می‌دانند که نمایندگان مردمی هستند که از آنان توقعات بیشتری دارند ،آنان تفرقه میان خویش را باید کنار بگذارند و در این دو سال باقی مانده برای پیشرفت شهر تصمیمات مدبرانه اتخاذ کنند.
    اعضای شورای شهر مشهد و شهردار باید ضمن داشتن تعامل مناسب انتظارات و مطالبات مردم و زائران رضوی را پاسخ دهند.
    توجه به رهنمودها و دستورات رهبری یکی از رسالت شوراهای اسلامی شهر و روستا است و در این زمینه اعضای شورا باید به رهنمودهای رهبری و کیفیت فعالیت شوراها توجه کنند.
    این شهر پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و باید به مختصات شهر اسلامی و ارایه خدمات شهری متناسب با نظام اسلامی و حکومت دینی پایتخت معنوی توجه شود.
    کارهای فرهنگی نیز در شهرداری و شورای شهر باید مورد توجه باشد و در این مسیر همه ادارات و ارگانها آمادگی کامل برای تعامل قانونمند و حق محور با شورا و شهرداری داشته باشند.

    برچسب ها شهرداری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *