×
×
جدیدترین‌‌ها

محمود عباس: با وجود فشارها فلسطین حامی چین در محافل بین‌المللی است

  • کد نوشته: 61662
  • اسفند 21, 1401
  • رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با نماینده ویژه چین در روند صلح خاورمیانه اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار داد.
    محمود عباس: با وجود فشارها فلسطین حامی چین در محافل بین‌المللی است

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مقر تشکیلات خودگردان در رام الله با جای جون، نماینده ویژه چین در روند صلح خاورمیانه و هیئت همراه وی دیدار کرد.

    وی در این دیدار مهمان چینی خود را در جریان آخرین تحولات فلسطین و اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها قرار داد که منجر به تشدید درگیری‌ها، تنش و نقض قوانین بین‌المللی می‌شود.

    عباس با اشاره به روابط تاریخی چین و فلسطین و تمایل رهبری فلسطین نسبت به توسعه و تقویت این روابط در راستای منافع دو کشور، از حمایت چین از ملت فلسطین و مساله آن در همه زمینه‌ها قدردانی کرد و گفت، با وجود همه فشارها فلسطین حامی چین در محافل بین‌المللی باقی خواهد ماند.

    نماینده ویژه چین در روند صلح خاورمیانه هم ضمن تاکید بر موضع ثابت کشورش درباره حمایت از ملت فلسطین و مساله آن اعلام کرد، چین چه در شورای امنیت و چه سایر محافل بین‌المللی که در آن حضور دارد از حق ملت فلسطین در داشتن آزادی و استقلال حمایت خواهد کرد.

    وی سلام شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین و دعوت وی از عباس برای سفر به کشورش در سال جاری میلادی را هم به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ابلاغ کرد.

    در پی عملیات نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به خصوص جنین و نابلس، از ابتدای سال ۲۰۲۳ درگیری‌ها میان فلسطین و این رژیم افزایش یافته است.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *