×
×
جدیدترین‌‌ها

زاخارووا:
غرب به اوکراین به‌ عنوان دژکوب ژئوپلیتیکی علیه روسیه نیاز دارد

  • کد نوشته: 37286
  • فروردین 9, 1401
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت نشست ۲۴ و ۲۵ مارس شورای اروپا تایید کرد که اوکراین همچنان تحت کنترل واشنگتن مانده و هنوز "دژکوب ژئوپلیتیکی" غرب علیه روسیه است.
    غرب به اوکراین به‌ عنوان دژکوب ژئوپلیتیکی علیه روسیه نیاز دارد

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه عنوان داشت: رایزنی شورای اروپا که به طور مشترک با آمریکا برگزار شد، بار دیگر تایید کرد که غرب به اوکراین نیاز دارد و به همین دلیل است که کاملا تحت کنترل واشنگتن است. همچنین این سرزمین به‌ عنوان یک “دژکوب ژئوپلیتیکی” علیه روسیه باقی مانده است.

    وی افزود: تنها آمریکا از تحریم‌های جدید علیه روسیه سود می‌برد. بروکسل در حین اعلام آمادگی جهت تحریم‌های جدید علیه روسیه فراموش می‌کند که تایید آن‌ها فقط برای آمریکا سودمند خواهد بود؛ به نوعی آمریکا از خروج سرمایه‌ها از اتحادیه اروپا و افزایش عرضه تسلیحات به بازارهای اروپایی سود و منفعت می‌برد.

    سخنگوی وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد: مقامات بروکسل با اقدامات خود در واقع اقتصاد کشورهای اتحادیه اروپا را تضعیف می‌کنند. آن‌ها اروپایی‌ها را به موارد مختلفی محکوم می‌کنند؛ از جمله این موارد می‌توان به تخریب اقتصاد، زندگی در برابر قیمت‌های سنگین برق و سوخت، تورم شدید و بیکاری گسترده اشاره کرد.

    وی در نهایت افزود: اکنون زمان اقدامات قاطع نیروهای مسلح روسیه فرا رسیده است تا اوکراین را “غیرنظامی” کنند و پس از آن مردم این کشور به مسیر “صلح و توسعه” باز خواهند گشت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *