×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵
چقدر زود گذشت!

  • کد نوشته: 36313
  • اسفند 26, 1400
  • نخست نیوز – محمدباقر عطاریانی_ این روزها که به پایان سال نزدیک می‌شویم همه در گفتگوها و صحبت با یکدیگر این جمله را تکرار  می‌کنند که چقدر زود گذشت! زود گذشت اما چرا آخر سال به این نکته پی می‌بریم؟ در طول سال که روزها از پی هم می‌گذرند چرا به این موضوع توجه نکردیم؟ […]

    چقدر زود گذشت!

    نخست نیوز محمدباقر عطاریانی_ این روزها که به پایان سال نزدیک می‌شویم همه در گفتگوها و صحبت با یکدیگر این جمله را تکرار  می‌کنند که چقدر زود گذشت!

    زود گذشت اما چرا آخر سال به این نکته پی می‌بریم؟ در طول سال که روزها از پی هم می‌گذرند چرا به این موضوع توجه نکردیم؟ دوستی می‌گفت در این جمله که چقدر زود گذشت یک موضوع مهم نهفته که به آن توجه نکرده‌ایم.می‌گوییم زود گذشت و این نشان می‌دهد که زندگی یک سال اخیر ما چه خوب یا بد، چه تلخ یا شیرین، چه سخت یا راحت،چه خوش یا ناخوش و… بالاخره ” گذشت” و همین گذشت نشان می‌دهد که هر چه بوده گذشته و رفته و هنوز زندگی جریان دارد.

    پایان سال یعنی تامل در روزهایی که گذشت و اینکه در یک سال گذشته چه کردیم.آیا دست افتاده‌ای را گرفتیم؟ آیا دل یتیمی را شاد کردیم؟آیا قرض یک بدهکار را ادا کردیم؟ آیا صله‌رحم را به‌خوبی انجام دادیم؟آیا با آن‌هایی که قهر بودیم قدمی برای آشتی برداشته‌ایم؟

    هنوز وقت داریم و نباید گذاشت این آخرین روزهای سال بدون محبت و مهرورزی بگذرد. گذشت کنیم تا نگوییم چقدر زود گذشت!!

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *