×
×
جدیدترین‌‌ها

تداوم پیش‌بینی‌ها درباره حمله به اوکراین شاید با پیامدهای زیان‌بار همراه باشد

  • کد نوشته: 34122
  • اسفند 2, 1400
  • سخنگوی کرملین هشدار داد، گمانه زنی‌های مداوم از سوی دولت‌های غربی درباره حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین شاید با پیامدهای زیان‌باری روبرو شود.
    تداوم پیش‌بینی‌ها درباره حمله به اوکراین شاید با پیامدهای زیان‌بار همراه باشد

    به گزارش نخست نیوز ، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در گفت‌وگویی با شبکه خبری روسیا ۱ گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اعتنایی به چنین اظهاراتی از سوی غرب نمی‌کند.

    وی ادامه داد: حقیقت این است که چنین اظهاراتی تنها باعث افزایش تنش می‌شود و زمانیکه تنش به حداکثر میزان خود برسد یعنی دقیقا چیزی که اکنون با آن روبرو شده‌ایم و در خط تماس در شرق اوکراین، این روند به پیامدی برنامه ریزی نشده یا تحریکی برنامه ریزی شده منتهی می‌شود که می‌تواند پیامدهای جدی در پی داشته باشد.

    پسکوف همچنین ادامه داد: چنین اقدامات و گمانه‌زنی‌هایی تنها به پیامدهای ناگوار منجر می‌شود. مانورهای روزانه دولت‌های غربی درباره اعلام تاریخی مربوط به حمله روسیه به اوکراین یک اقدام نادرست است.

    در این میان، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر روز یکشنبه اظهارات و ادعاها درباره حمله قریب‌الوقوع از سوی روسیه علیه اوکراین را مطرح کرد و گفت، اطلاعات در دسترس کنونی نشان می‌دهد که پوتین در حال برنامه ریزی برای انجام یک تهاجم است.

    وی افزود: آنچه ما شاهدش هستیم به ما می‌گوید که پوتین تصمیم دارد تا به حمله‌ای دست بزند.

    به تخمین مقام‌های غربی، ۱۹۰ هزار سرباز روس در مرزهای اوکراین مستقر شده‌اند.

    منبع: پسکوف:

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *