×
×
جدیدترین‌‌ها

بازدید رئیس پارک علمی و فناوری خراسان رضوی از بیمارستان ناظران

  • کد نوشته: 30229
  • دی 22, 1400
  • علی ارباب | نخست نیوز دکتر رضا قنبری رئیس پارک علمی و فناوری خراسان رضوی به اتفاق مهندس سیادتی مدیرپردیس فناوری جامع پارک و مهندس شریعتی مدیر تولید کسب و کار پارک علمی و فناوری استان روز سه شنبه از بخش های مختلف بیمارستان ناظران بازدید کردند . به‌ گرارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت […]

    بازدید رئیس پارک علمی و فناوری خراسان رضوی از بیمارستان ناظران

    علی ارباب | نخست نیوز

    دکتر رضا قنبری رئیس پارک علمی و فناوری خراسان رضوی به اتفاق مهندس سیادتی مدیرپردیس فناوری جامع پارک و مهندس شریعتی مدیر تولید کسب و کار پارک علمی و فناوری استان روز سه شنبه از بخش های مختلف بیمارستان ناظران بازدید کردند .
    به‌ گرارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد این بازدید که سه ساعت به طول انجامید دکتر قنبری به اتفاق هئیت همراه در جلسه ای که با حضور مهندس مستشاری رئیس هیات مدیره ، مهندس افراسیابی مدیرعامل و مهندس دانشور نایب رئیس هیات مدیره انجمن ، دکتر پیله ور مدیر بیمارستان ، دکتر اکبری مسوول واحد تجهیزات پزشکی ، دکتر ممکن مدیر فنی داروخانه بیمارستان ناظران برگزار شد، قرار شد ، نمایشگاه تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفی بیمارستانی تولیدی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علمی و فناوری استان ویژه مدیران و پزشگان بیمارستان ناظران و مرکز درمانی رضا (ع) در پردیس پارک علمی و فناوری مشهد به نمایش گذاشته شود تا با تولیدات داخل پارک آشنا شوند .
    در این جلسه رئیس پارک علمی و فناوری از تلاش ارزشمند و ماندگار اعضای محترم هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد در ساخت این بنای فاخر (بیمارستان خیرساز ناظران ) تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان نمود : این بنای معماری و زیبا که با کمک و سلیقه افراد نیکوکار و بدون کمک مالی دولت در غرب مشهد ساخته شده باعث افتخار و خدمت به هم نوع به ویژه زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) است .
    دکتر قنبری آمادگی خود و همکارانش را در همکاری و تامین نیازها ، لوازم و تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفی بیمارستان بیان کرد و افزود : هم اینک ۶هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در پارک های علمی و فناوری کشور در زمینه های مختلف صنعتی تولیدی فعال هستند که ۲۵ درصد آنان شرکتهای هلدینگ فنی مهندسی پزشگی می باشند .
    وی تصریح کرد: در پارک علمی و فناوری مشهد ۳۷۰ شرکت دانش بنیان فعالیت دارند .
    در ادامه جلسه مهندس حمید مستشاری
    فعالیت شرکت های دانش بنیان در خودکفایی و قطع وابستگی از خارج کشور بسیار مهم ، سازنده و اشتغال زایی دانست و افزود : در پروژه ساختمان و خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان ناظران از تولیدات ساخت داخل کشور انجام شده است .
    همچنین مهندس اصغر افراسیابی هم گزارشی از چگونگی تشکیل انجمن خیریه حمایت از بیمارانی سرطانی و ارائه خدمات به بیماران سرطانی در مرکز درمانی رضا (ع) و انجام برخی از عمل های جراحی در بیمارستان ناظران و تحت پوشش قرار دادن بیماران نیازمند بیان کرد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *