×
×
جدیدترین‌‌ها

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری

  • کد نوشته: 29354
  • دی 13, 1400
  • ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی در جریان درگیری‌ها با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری در ورودی روستای «برقه» واقع در شمال غرب «نابلس» زخمی شدند.
    زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری فلسطینی “سما”، هلال احمر فلسطین اعلام کرد، کادرهای پزشکی فلسطینی در روستای برقه با ۸۸ زخمی رو به رو شدند که بیشتر آنها دچار حالت خفگی و سه تن دچار سوختگی شدند.

    در همین راستا، غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری خاطرنشان کرد، در ورودی روستای برقه درگیری‌هایی میان اشغالگران و صدها شهروند فلسطینی در اعتراض به برپایی راهپیمایی شهرک‌نشینان در شهرک «حومش مخلاه» رخ داد.

    دغلس در ادامه افزود، شهرک‌نشینان به دلیل حضور صدها فلسطینی در این منطقه نتوانستند به «حومش» برسند و مسیر خود را تا منطقه «المسعودیه» کوتاه کردند.

    هلال احمر فلسطین اعلام کرد، بیشتر فلسطینیان به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.
    در همین راستا، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی پس از یورش به منازل فلسطینیان و تفتیش آنها سه شهروند فلسطینی را در شهرک «اذنا» واقع در غرب استان الخلیل بازداشت کردند.

    از سوی دیگر، قایق‌های نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی قایق ماهیگیری فلسطینی را در دریای شهر غزه هدف گلوله قرار دادند و شلنگ‌های آب را به سمت ماهیگیران باز کرده و آنها را مجبور به ترک این مکان کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *