×
×
جدیدترین‌‌ها

بنت با خانواده زوج اسرائیلی بازداشت شده در ترکیه دیدار کرد

  • کد نوشته: 25260
  • آبان 28, 1400
  • نخست وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده زوج اسرائیلی بازداشت شده در ترکیه دیدار کرده و آنها را از آخرین اقدامات انجام شده برای حل هرچه سریعتر این مساله مطلع ساخت.
    بنت با خانواده زوج اسرائیلی بازداشت شده در ترکیه دیدار کرد

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از سایت i۲۴NEWS ، طبق بیانیه منتشر شده از سوی دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، “او بار دیگر برای روحیه‌دهی به اعضای خانواده زوج اسرائیلی بازداشت شده در ترکیه که در حال حاضر با شرایط بسیار پیچیده‌ای روبه‌رو هستند، با آنها دیدار کرده و حمایت خود را از آنها اعلام کرد، بنت در این دیدار نزدیکان این زوج را از وضعیتشان مطلع کرده و از رفتار مسؤولانه و محتاطانه آنها در این شرایط تشکر کرد”.

    ناتالی و موردی اوکنین، زوج اسرائیلی پس از عکس‌برداری از منزل رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در استانبول به اتهام جاسوسی بازداشت شدند، رژیم صهیونیستی ضمن رد اتهام جاسوسی این دو شهروند خود، در تلاش برای آزادی و بازگرداندن آنها است، در این راستا تعداد زیادی از مسؤولان عالی رتبه این رژیم از جمله رئیس موساد (سازمان جاسوسی این رژیم) برای آزاد کردن این دو اسرائیلی در تلاش هستند.

    سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه پیشتر گفته بود: دفتر دادستانی کل احتمال می‌دهد این دو مرتکب جرم جاسوسی نظامی و سیاسی شده باشند؛ اما در آینده دادگاه در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

    به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، طی روزهای گذشته چند نماینده از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با این دو اسرائیلی در بازداشتگاهشان در استانبول ملاقات کردند.

    رونین لیوی، کنسول رژیم صهیونیستی در استانبول نیز با ناتالی اوکنین و اودی ایتام، سرکنسول این رژیم در ترکیه با موردی اوکنین دیدار کرد.

    علاوه بر اینها دیپلمات‌های اسرائیلی با مسؤولان زندان برای اطمینان از اینکه این زوج اسرائیلی شرایط مناسب و سالمی دارند، گفت‌وگو کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *