×
×
جدیدترین‌‌ها

استاندار مطرح کرد؛
تشدید مراقبت‌های کرونایی در مرزهای خراسان رضوی/فعال شدن ظرفیت‌های مردمی در مقابله با کرونا

  • کد نوشته: 23131
  • آبان 9, 1400
  • استاندار خراسان رضوی گفت: در مرزهای استان از نظر ورودی‌های غیرمجاز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراقبت‌ها باید تشدید شود.
    تشدید مراقبت‌های کرونایی در مرزهای خراسان رضوی/فعال شدن ظرفیت‌های مردمی در مقابله با کرونا

    نخست نیوز – به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در محل استانداری برگزار شد، تاکید کرد: باید در مواجهه با کرونا قرارگاهی عمل کنیم تا به صورت لحظه‌ای موضوعات را رصد و برای آن تصمیمات لازم اتخاذ شود.

    استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه وظیفه مسئولین دستگاه‌های اجرایی حمایت و پشتیبانی از ستادهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: فرمانداران نیز از قرارگاه‌های تخصصی باید حمایت و پشتیبانی بکنند.

    وی متذکر شد: در مدیریت کرونا تاکتیک‌ها و روش‌های مدیریت علاوه بر بروزرسانی و بهینه سازی باید با هم هماهنگ باشند.

    نظری در خصوص اهمیت واکسیناسیون بیان کرد: از نگاه فردی برای واکسیناسیون اجباری وجود ندارد اما وقتی این فرد با دیگر افراد جامعه در ارتباط است دیگر از حوزه فردی خارج می‌شود، لذا در اقناع سازی حتما به این موضوع تاکید شود.

    استاندار خراسان رضوی بر اقناع سازی در خصوص واکسن تاکید کرد و گفت: شهرداری و علما در این حوزه کمک کرده و می‌کنند که این موضوع باید استمرار داشته باشد.

    وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: بدست آوردن آمار واقعی و تحلیل درست در تصمیم گیری می‌تواند در رسیدن به نتیجه مورد نظر اثرگذاری بالایی داشته باشد.

    نظری بر فعال شدن ظرفیت‌های مختلف برای مدیریت کرونا تاکید کرد و گفت: از ظرفیت تشکیلات مردمی در مدیریت کرونا باید حداکثر استفاده را ببریم و اصناف و اتحادیه‌ها در این راستا فعال شوند.

    استاندار خراسان رضوی در خصوص ملاحظات کرونایی در مرزهای استان ابراز کرد: مسئولین مرزها و دستگاه‌های امنیتی باید در خصوص ورودهای غیرمجاز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراقبت‌ها را تشدید کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *