×
×
جدیدترین‌‌ها

نماینده فلاورجان:
مجلس مسائل دارای اهمیت را در دستور کار قرار دهد

  • کد نوشته: 14854
  • مرداد 4, 1400
  • نماینده مردم فلاورجان از هیات رییسه مجلس خواست که مسائل روز کشور که دارای اهمیت هستند را در دستور کار قرار دهد و گفت: مجلس باید بازوی توانمند دولت باشد و طرح‌ها و لوایحی را در دستور کار قرار دهد تا مشکلات مردم برطرف شود.
    مجلس مسائل دارای اهمیت را در دستور کار قرار دهد

    به گزارش نخست نیوز، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز -دوشنبه- در جریان بررسی طرح الزام دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان در اخطاری بیان داشت: استان های خوزستان، اصفهان و سیستان و بلوچستان درگیر مشکلات جدی هستند در چنین شرایطی مجلس مشغول بررسی این طرح است.

    نماینده مردم فلاورجان گفت: مردم از مجلس انقلابی انتظار بررسی و حل مشکلات اساسی را دارند، این روزها با ۵ برابر شدن قیمت سیمان مواجهیم که برخی دلیل آن را قطعی برق می دانند، اما تکلیف مردم در ساخت مسکن مشخص نیست .

    وی با اشاره به افزایش قیمت فولاد گفت: از جوانان می خواهیم که خانواده تشکیل دهند، اما فکری برای مسکن آن ها نمی کنیم مردم  برای ساخت مسکن با مشکلات عدیده روبرو هستند.

    موسوی لارگانی از هیات رییسه مجلس خواست که مسائل  روز کشور که دارای اهمیت هستند  را در دستور کار قرار دهد  و  بیان داشت: مجلس باید بازوی توانمند دولت باشد و طرح ها و لوایحی را در دستور کار قرار دهد تا مشکلات مردم برطرف شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *