×
×
جدیدترین‌‌ها

نقدی برافشاگری غزال تیز پای فوتبال ایران

  • کد نوشته: 107532
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
  • خداداد عزیزی پس از جدایی از تیم ملی ایران در مسابقات ملتهای آسیا ناگفته های فراوانی را در حافظه خود بایگانی و رفته رفته با مصاحبه های تند و تیز به مثابه شهرتش (غزال تیز پا) علیه قلعه نوعی می تازد .
    نقدی برافشاگری غزال تیز پای فوتبال ایران

    نخست نیوز – در اندک زمان فعالیت این فوتبالیست پر آوازه درکنار امیر قلعه نوعی ، این بار گفت اگر بخواهم حرف بزنم به اندازه شاهنامه سخن برای گفتن دارم !!!.
    اما چرا خداداد ناگفته های خود را  به میزان شاهنامه فردوسی تشبیه کرده جای پرسش را برای صاحب نظران باز می گذارد .
    زمان زیادی از پرسش یکی از مصاحبه گران شبکه های اجتماعی  با ایشان و فیروز کریمی سپری نشده است که در آن نشست در کمال ناباوری نتوانست سه نویسنده بزرگ ایرانی را نام ببرد ، حال چگونه   ممکن است ایشان شناختی از شاهنامه داشته باشند و آنرا با ناگفته های خود که  به بیش از ۵۰ هزار بیت حماسی می‌رسد  منتصب کنند!!!.
    امیر قلعه نوعی سر مربی فوتبال ایران  در پاسخ خداداد گفت، هرچه در دل داری بیان کن اما در برخورد خانوادگی تنش ها باید در داخل حل شود .
    گفته سرمربی ایران در رفع اختلاف در میان خانواده هاکاملا درست و منطقی است اما درگیری و یا تنش های تیم ملی نه تنها یک خانواده بلکه کل خانواده های ایران را در بر می گیرد و همه مخاطبان فوتبال سزاوار دانستن اوضاع و احوال تیم ملی شان بودند  تا بفهمند در داخل تیم چه اتفاقات مهمی رخ داده  است که تیم ملی ایران در دیدار با قطر  اسیر سرباز یک نفره (اکرم عفیف )شد و از دور نهایی باز ماند   .
    شاید بهتر بود خداداد قبل از جدایی از تیم ملی و  ناکامی ایران سخن از مشکلات داخلی بر زبان می آورد تا فهم راهگشا و درک روشن مند جهت خروج از بحران از سوی صاحبنظران و کارشناسان امر در اختیار سرمربی تیم ملی قرار می گرفت.
    *آمدی جانم بقربانت ولی حالا چرا *
    دانستن رازهای فاش نشده خداداد ، حفظ کلید اسرار یک شخص نیست بلکه ممکن است سبب بحرانهای دیگر در ادامه پیکارهای مقدماتی جام جهانی شود که همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است .
    آنچه که خداداد باید بداند منافع ملی را نباید فدای منافع شخصی کرد .
    مهرشاد عنبری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *