×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری گردهمایی خادمیاران سازمان کتابخانه‌ها آستان قدس رضوی 

  • کد نوشته: 110735
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳
  • عصر پنجشنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۳ دومین گردهمایی خادمیاران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در محل باغ اردوگاه خاتون برگزار شد.
    برگزاری گردهمایی خادمیاران سازمان کتابخانه‌ها آستان قدس رضوی 

    به گزارش نخست نیوز، جواد لگزیان_در آغاز این مراسم با حضور کارکنان و خادمیاران و خانواده‌های آنها نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی اقامه گردید.

    حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی طی سخنانی در ابتدای این نشست ضمن تشکر از عوامل اجرایی گردهمایی اظهار داشت که همه ما باید به زمان و اهمیت آن توجه داشته باشیم و از سوگند قرآن مجید به زمان درس بگیریم. حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی در ادامه با نگاهی به سوره والعصر به چهار راهبرد قرآنی ایمان، عمل صالح، حق و صبر در جهت رستگاری و جلوگیری از خسران و زیان در زندگی تاکید کردند.

    ایشان جهاد تبیین را اساس عمل صالح دانستند و برای نمونه معرفی کتاب درباره حقانیت نبرد با دشمن صهیونیستی را جزوی از جهاد تبیین و عمل صالح ذکر کردند. در بحث حق، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی به مسئله زندان روباز غزه و زندگی پرمرارت فلسطینیان اشاره و مقاومت را حق مردم فلسطین  و جریان مقاومت ارزیابی کردند. در ادامه رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی اهمیت صبر در مشکلات و سختی‌ها را یادآور شده و تاکید کردند که با مرور زندگی ائمه و اهل بیت همه ما شیعیان باید همین مسیر حق و صبر را برای تعالی و رشد بپیماییم و مطمئن باشیم‌ که نصرت و پیروزی انشاالله نزدیک خواهد بود.

    دکتر سیدعباس مرجانی مدیر فعالیتهای داوطلبانه و خادمیاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز طی سخنان کوتاهی در جلسه از حضور و زحمات خادمیاران در کلیه امور قدردانی و تاکید کرد با برنامه‌ریزی انجام‌شده در آینده از تمام ظرفیتهای خادمیاران استفاده بیشتری به عمل خواهد آمد.

    این مراسم با اجرای قطعاتی زیبا در حمایت از مقاومت فلسطین توسط خادمیاران رادیو کتاب رضوی، شعرخوانی خادمیاران برگزیده درباره کرامات امام مهربانی امام رضا علیه السلام و مسابقات جالب و درس‌آموزی برای بچه‌ها همراه بود.

    در پایان شرکت‌کنندگان با نوای کوبنده مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مقاومت فلسطین تا آزادی قدس شریف ابراز کردند و مراسم با دعا برای رزمندگان مقاومت خاتمه یافت.

     

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *