×
×
جدیدترین‌‌ها

ریزودرشت از فوتبال مشهد ،
شکست و حذف در اولین گام

  • کد نوشته: 109947
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • تیم فوتبال فردوسی ثامن مشهد که به‌تازگی تشکیل‌شده و بناست امسال به نمایندگی از استان در رقابت‌های لیگ دست‌دوم فوتبال کشور به میدان برود، در اولین‌ گام و در آوردگاه جام حذفی با قبول شکست خانگی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
    شکست و حذف در اولین گام

    به گزارش نخست نیوز، بهنام بهروز_شاگردان رضا ناصحی در ورزشگاه ثامن‌ مشهد به مصاف فولاد هرمزگان رفتند و در پایان 2بر1 به میهمان خود باختند تا باتجربه‌ای سخت، فصل را شروع کرده باشند.

    پیروزی پس از6 ناکامی

    لیگ برتر فوتسال ایران پس از چند هفته تعطیلی به دلیل حضور تیم ملی در رقابت‌های جام‌جهانی، از سر گرفته شد و نماینده مشهد پس از6 هفته ناکامی،سرانجام طعم پیروزی را چشید

    تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد که لیگ را بد شروع کرده و از شش هفته ابتدایی 4 شکست و 2 تساوی در کارنامه داشت، این هفته مقابل فولاد هرمزگان، توانست  5بر2 از سد میزبانش بگذرد. سینا زنگویی (2گل)، حسن محمدی، محسن محمد زاده و سجاد امانی هم برای فرش‌آرا در این بازی گل‌زنی کردند. فرش‌آرایی‌ها با این پیروزی که البته در دیداری جنجالی و پرحاشیه به دست آمد، توانستند در جدول یک پله صعود کنند و از قعر فاصله بگیرند. فرش‌آرا در حالی پنج‌امتیازی و تیم سیزدهم جدول است که با میانه جدول فاصله سه‌امتیازی دارد و امیدوار است در هفته‌‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشد

    شاید یک ماه دیگر

    رییس منطقه‌۲ سازمان بازرسی کشور درباره تعویق چندباره برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: برخی به برگزاری انتخابات علاقه‌مند نیستند اما کسانی که در این حوزه سنگ‌اندازی می‌کنند، شناسایی‌شده‌اند و حتما برخورد حقوقی و قضایی با آن‌ها خواهد شد. امیدواریم فدراسیون کمک کند که به‌زودی انتخابات بدون تضییع حقوق ثبت‌نام‌کنندگان نوبت اول و دوم برگزار شود. وی تصریح کرد: پاسخ مکتوب فدراسیون فوتبال وجود دارد که گفته‌اند در آینده نزدیک انتخابات را برگزار می‌کنند. البته زمان را به ما نگفتند، ولی پیگیریم و مکاتبه دیگری خواهیم کرد تا هرچه زودتر زمان را اعلام کنند و ظرف یک‌ماه آینده این انتخابات برگزار شود.

    هفته دوم لیگ استان

    در چرخش دوم لیگ استان، نگین سناباد با یک گل از سد همشهری‌اش، میثم مشهد، گذشت و امید نیشابور نیز با همین نتیجه سرایش مشهد را از پیش رو برداشت تا هر دو تیم شش‌امتیازی و بالانشین شوند. در جدول گروه اول دو تیم شهرستانی قعرنشین هستند و هنوز نتوانسته‌اند در این دو هفته امتیازی به‌حساب خود واریز کنند. تیم‌های مهدیار نیشابور و آبی‌پوشان گناباد در این گروه بدون امتیاز هستند. البته تیم میثم مشهد هم یک امتیازی و در رتبه هشتم است.

    در گروه دوم این مسابقات تیم گاز سرخس در خانه 5بر0 از سد خیام‌بتن نیشابور گذشت و 6‌امتیازی شد .سرخسی‌ها بازی اولشان را هم 3بر1 برده بودند. تیم دوم این جدول شاهین تربت‌حیدریه است؛ تیم شهرستانی دیگری که شش‌امتیازی است و این هفته با دو گل میزبانش سعید نیشابور را شکست داد. در جدول این گروه سعید نیشابور و خیام‌بتن هردو بدون امتیاز هستند و در منطقه سقوط قرارگرفته‌اند. البته آفرین مشهد هم دیگرتیم بدون امتیاز است که به دلیل تفاضل گل بهتر در منطقه پلی‌اوت و امیدوار به‌روزهای آینده است. نکته جالب دیگر در این گروه سومی تیم عالی حرفه‌ای است؛ تیم مشهدی که انتظار می‌رود از مدعیان این لیگ باشد و این هفته مقابل دهداری، تیم همشهری، به‌تساوی بدون گل رسید تا از صدر فاصله دو امتیازی بگیرد.

    مشهدی‌ها حریفانشان را شناختند

    قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور انجام شد و دو نماینده شهر مشهد حریفانشان را شناختند. تیم‌های آوانا و شریعت نوین مشهد در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های آرمان بجنورد، آسمان گلستان، خورشید طلایی چالوس، چالاسنگسر، کیان‌سام بابل، فرد البرز، آکادمی علیرضا قائمشهر، پارسیان تهران و گلچین رباط‌کریم هم‌گروه شدند. لیگ دسته سوم فوتبال کشور در سه گروه 12‌تیمی از 14آبان ماه آغاز خواهد شد..

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *