×
×
جدیدترین‌‌ها

مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد

  • کد نوشته: 108906
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳
  • مراسم تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت هشت سال دفاع مقدس در تالار قدس مشهد مقدس به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
    مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد

    به گزارش نخست نیوز، مجید خروشی– مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در این مراسم گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت یک تکلیف انقلابی و ملی است.

    سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده بابیان اینکه این حرکت برای پنجمین سال متوالی در حال انجام است، اعلام کرد: هرساله برنامه‌هایی باهدف تجلیل از حدود یک‌میلیون نفر در سراسر کشور برگزار می‌شود که در خراسان رضوی نیز بیش از صد هزار نفر در این رویدادها شرکت می‌کنند و این برنامه‌ها از ابتدای سال در بیش از ۴۵ مناسبت ملی مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت در جریان بوده و امروز به اوج خود رسیده است. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به ارتباط تصویری مراکز استان‌ها با این مراسم بزرگ در تهران خاطرنشان کرد: مراسم تکریم و تجلیل از پیش‌کسوتان دفاع مقدس و فعالان این حوزه، امروز به‌صورت ویدیوکنفرانس با حضور رهبر معظم انقلاب به‌صورت سراسری و با ارتباط مستقیم از مراکز استان‌ها برگزار می‌شود که در خراسان رضوی نیز بیش از ۳۰ هزار نفر در سراسر استان در این مراسم شرکت کرده‌اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *