×
×
جدیدترین‌‌ها

ورزش بانوان ،
آماده‌باش به تیم‌های والیبال

  • کد نوشته: 108895
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳
  • پنج تیم  از خراسان ‌رضوی در فصل جدید لیگ‌های دسته‌اول و ‌دوم والیبال زنان کشور به میدان می‌روند.
    آماده‌باش به تیم‌های والیبال

    به گزارش نخست نیوز،  منیره نخعی _ در رقابت‌های لیگ دسته یک، 16 تیم از 10 استان از اوایل آبان به میدان می‌روند. مازندران و تهران هرکدام سه تیم دارند و کرمان و فارس با دو تیم شرکت می‌کنند، اما خراسان رضوی برخلاف سال‌های گذشته فقط یک نماینده دارد. پارسال خراسانی‌ها سه نماینده در این سطح داشتند. اصفهان، قم، زنجان، البرز و آذربایجان شرقی نیز هرکدام یک تیم دارند. این شانزده تیم در4 گروه به مصاف هم خواهند رفت.

    در لیگ دست‌دوم نیز20 تیم در4 گروه پنج‌تیمی قرار گرفتند.این 20 تیم از 12 استان در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند. استان خراسان رضوی امسال با4 تیم در صدر تعداد نمایندگان یک استان قرار دارد. کرمان با 3 تیم و فارس، البرز و اصفهان با 2 تیم، خراسان جنوبی، هرمزگان، یزد، قزوین، مرکزی، زنجان و بوشهر با یک تیم در این مسابقات حضور دارند.

    4 مشهدی در اردوی ملی

    اردوی تیم‌ملی راگبی بانوان ایران در مشهد برگزار شد و مهدیه کریمی، زهرا ایزانلو، نسترن فلاح و لیلا جوانمرد ،چهار بازیکن مشهدی هم در آن حضور داشتند.

    قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال استان

    قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال بانوان خراسان رضوی با حضور5 تیم برگزار شد. دراین دوره تیم‌های کیان نیشابور، آوان مشهد، اترک قوچان، مهد فوتبال مشهد و پیشگامان مقاومت تربت‌حیدریه حضور دارند.

     

    قهرمانی خراسان در ووشو

    دختران خراسان رضوی قهرمان مسابقات بی‌شائولین ووشو بانوان کشور شدند. رقابت‌های قهرمانی کشور بی‌شائولین به میزبانی مشهد و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در دو بخش تالووساندا برگزار و در بخش ساندا تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست‌یافت، مازندران مقام دوم و اصفهان مقام سوم را کسب کرد. در بخش تالو نیز مقام اول تیمی به خراسان رضوی رسید، اروند دوم شد و یزد روی سکوی سومی ایستاد.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *