×
×
جدیدترین‌‌ها

ناشنوایان دنیای سکوت لحظه ها را جشن گرفتند

  • کد نوشته: 108857
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳
  • التماس لحظه ها را می توان نادیده دید می توان حس کرد در لبخند یاس، شکوه شادی و شعف قشری از جامعه که برای دیدن و حضور در جامعه تلاش می کنند.
    ناشنوایان دنیای سکوت لحظه ها را جشن گرفتند

    به گزارش نخست نیوز، مجید خروشی– در آستانه روز جهانی ناشنوایان جشنی ویژه افراد ناشنوا با همکاری بهزیستی و کانون ناشنوایان خراسان رضوی با حضور مشاور شهردار در امور افراد دارای معلولیت، رییس هیات ناشنوایان خراسان رضوی ،معاون اجتماعی شهرداری مشهد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رییس شورای اسلامی شهر مشهد، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان مشهد در تالار شورای شهر برگزار شد.

    در این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از قبیل نمایش، اجرای گروه سرود هیاهو در سکوت، شعبده‌بازی و…اوقات شاد و مفرحی برای ناشنوایان رقم خورد. گفتنی است در انتهای مراسم نیز از نخبگان و چهره‌های برجسته علمی، ادبی، هنری و… ناشنوا و همینطور کارشناس توانبخشی حوزه ناشنوایان بهزیستی و رئیس سابق کانون ناشنوایان توسط مسئولین تقدیر به عمل آمد. در این مراسم ناشنوایان با زبان اشاره بی صدا فریاد سکوت سر دادند و خواهان تامین پیش نیازها و مزایای تعریف شده زندگی اجتماعی شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *