×
×
جدیدترین‌‌ها

وحدت برای عبور از کمین خطر

  • کد نوشته: 108819
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳
  • عقل حکم می‌کند در همیشه کنار هم باشیم چه رسد به هنگامه‌ای که جدا بودن از هم، دستِ دشمن را در میانمان باز می‌کند.
    وحدت برای عبور از کمین خطر

    به گزارش نخست نیوز، غلامرضا بنی اسدی_ شرع هم این حُکمِ عقل را برای تقویت بنیه‌های نظام، تایید و تنفیذ می‌کند. ملی‌گرایی صرف هم امضاکننده ضرورت وفاق و وحدت است چنان‌که انقلابیگری هم به‌ضرورت پایداری انقلاب از هرچه اختلاف است، روی برمی‌تابد.

    وحدت و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و یکی کردن توان‌ها، ضرورتی است که امروز برای ما واجب‌تر از دیروز است حتی از زمانی که جنگ تحمیلی را با هدایت الهی امام روح‌الله به دفاع مقدس تبدیل و مکتب سازی کردیم. سرفراز بیرون آمدن از امتحانی 8 ساله و ابتلایی سخت، به مدد وحدت حول محور انقلاب و ایران و ولایت، حاصل شد. امروز هم برای برون‌رفت از مشکلات و غلبه بر مصائب صهیونیست ساخته اقتضایی به نام وحدت حداکثری دارد.

    باید همه نگاه‌ها به لبان هدایتگر رهبر انقلاب باشد. جز سخن او نگوییم و راهی دیگر نپوییم که ما را و مهمتر از ما وطنمان را به بلا گرفتار می‌کند. همه ارکان حاکمیت هم به این مهم باید توجه داشته باشند. کاری نکنند که توان‌ها تقسیم شود.

    تریبون داران و قلم داران و زبان‌داران در فضاهای گوناگون هم باید بدانند زمان بسیار دیگر گون شده است. اگر می‌خواهند به تله این دگرگونی نیفتند باید از تغیر مدام احوال بپرهیزند و به حال واحد برسند.

    جوری که کسی نتواند با تحریک ما، حرکت انقلاب را تحت تاثیر قرار دهد. نتواند با کلمات، آتشی روشن کند که خرمنِ ما را بسوزاند. من نگرانم و دلخور از رفت‌وآمد کلمات در فضای مجازی که به‌جای دشمن، دوست و دولت را می‌زند. فرمان را نتانیاهو داده است. حمایت را بایدن تمام کرده است در ترور سیدالشهدای مقاومت اما برخی به‌جای سردادن هرچه فریاد است علیه آمریکا، دولت خودمان را می‌کوبند. می‌پندارند تهدیدها شوخی است و باید خط رقابت‌های انتخابات را تا قیامت ادامه داد. این رفتار اگر بخشی از جنگ ترکیبی دشمن هم نباشد جبهه او را تقویت می‌کند. هوشیار باشیم. یا علی!

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *