×
×
جدیدترین‌‌ها

رو نمایی از طرح خاتم (خبرنگاران افتخاری تشکل های کشاورزی)

  • کد نوشته: 104745
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
  • هم زمان با گرامی داشت روز خبرنگار بزرگترین طرح رسانه ای اجتماعی مدیریت مشارکتی منابع آب کشور توسط روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در نیشابور رونمایی شد.
    رو نمایی از طرح خاتم (خبرنگاران افتخاری تشکل های کشاورزی)

    به گزارش نخست نیوز، مجیدخروشی– در این مراسم که با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور برگزار شدمدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در باره هدف از اجرای این پروژه گفت:طرح رسانه ای خاتم دو هدف انتشار اطلاعات در حوزه کشاورزی و ارزیابی عملکرد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی را دنبال می کند‌.

    کاظم جم استفاده از توانمندی بخش خصوصی را در دفاتر روابط عمومی دستگاه‌های اجرای استان یادآور و افزود: با توجه به اینکه ساختار ادارات بویژه دستگاه‌هایی که ماهیت فنی-اجرایی دارند مهندسی است و عملا استخدام افرادی با تخصص های روزنامه نگاری، روابط عمومی و علوم اجتماعی و ارتباطی بسیار محدود می باشد لذا برای رفع این مشکل دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان طرحی در غالب همیاران روابط عمومی که همکارانی که مشتاق فعالیت در عرصه ارتباطات و روابط عمومی هستند در هر دفتر و امور آب انتخاب که علاوه بر وظیفه سازمانی مربوطه فعالیت های بخش روابط عمومی را نیز انجام می دهند و برای گسترش شبکه های اطلاعاتی و رسانه ای بخش آب خبرنگاران افتخاری حوزه آب در روستاهای استان تحت عنوان روستانیوز و در این مرحله خبرنگاران افتخاری تشکل های مردمی کشاورزی استان (خاتم) نیز کار خود را آغاز کرده است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابوردر این مراسم نیز گفت: مردمی کردن امور فرهنگی و رسانه ای کاری پسندیده و مهم است. که امیدواریم در این راستا طرح ها و پروژه ها ی اطلاع رسانی رشد روز افزونی را در سطح شهرستانها تجربه کند.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *