×
×
جدیدترین‌‌ها

کیمیاگری در تکواندوی بانوان ایران

  • کد نوشته: 104714
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
  • شاید برخی رفتن کیمیا علیزاده را پایان مدال آوری برای ورزش بانوان در المپیک می دانستند اما بانوان ایرانی در قلب اروپا در 2 روز بزرگترین افتخار آفرینی تاریخ را رقم زدند.
    کیمیاگری در تکواندوی بانوان ایران

    به گزارش نخست نیوز: کسب مدال نقره المپیک توسط ناهید کیانی و برنز المپیک توسط مبینا نعمت زاده نشان داد ورزش بانوان در ایران چشمه ای جوشان دارد.برخی متصور بودند با رفتن کیمیا، مدال آوری در ورزش ایران و در المپیک پایان می یابد اما در 2 روز تمامی رکوردها برای بانوان محجبه ایران شکسته شد. علیزاده در شرایطی زیر پرچم بلغارستان به مدال برنز رسید که موفقیتش با رسیدن ناهید کیانی به فینال رقم خورد و این مدال برای او به لطف درخشش و سدشکنی بانوی ایرانی زیر پرچم مقدس ایران بدست است.

    بار دیگر مشخص شد رفتن ورزشکاران در نهایت به ضرر خودشان است زیرا چشمه جوشان ورزش ایران به جوشش خود ادامه خواهد داد و رکوردها یکی پس از دیگری شکسته خواهد شد.با وجود استعدادهای فراوان، کشور چیزی از دست نخواهد داد و حتی انگیزه ای رخ داد تا رکورد جدیدی در تاریخ ورزش ایران ثبت شود.باید اذعان کرد دختران محجبه ایرانی در شیاپچانگ پاریس و در کاخ بزرگ درخشیدند و به نوعی در تکواندو کیمیاگری کردند.مبینا و ناهید ستاره ای در آسمان پاریس شدند تا دختران ایران زمین نشان دهند می توانند رکوردهای جدیدی در المپیک به نام خود ثبت کنند.
    منبع فارس
    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *