×
×
جدیدترین‌‌ها

دبیر هیات فوتبال مشهد: زمین اختصاصی نداریم

  • کد نوشته: 10438
  • خرداد 20, 1400
  • نخست نیوز – مجید خروشی- نخستین نشست هم اندیشی و دانش افزایی هیات فوتبال مشهدبا حضور سرپرستان و مدیران باشگاه های فوتبال مشهد با حضور حسین بادامکی رییس هیات فوتبال مشهد و جمعی از کارشناسان فوتبال  و پیشکسوتان در سالن اجتماعات این هیات پنج شنبه 13 خرداد ماه برگزار و در این نشست تصمیماتی در […]

    دبیر هیات فوتبال مشهد: زمین اختصاصی نداریم

    نخست نیوز – مجید خروشی- نخستین نشست هم اندیشی و دانش افزایی هیات فوتبال مشهدبا حضور سرپرستان و مدیران باشگاه های فوتبال مشهد با حضور حسین بادامکی رییس هیات فوتبال مشهد و جمعی از کارشناسان فوتبال  و پیشکسوتان در سالن اجتماعات این هیات پنج شنبه 13 خرداد ماه برگزار و در این نشست تصمیماتی در باره نحوه برگزاری رقابت های فصل 1400،شهریه برگزاری مسابقات فصل 1400،آیین نامه برگزار ی مسابقات فصل 1400،تصمیم گیری برای لیگ برتر فوتبال مشهد پرورش استعدادهای فوتبالی و آماده سازی بازیکنان برای حضور در مسابقات لیگ استان و کشورگرفته شد.

    دبیر هیات فوتبال مشهد در این خصوص گفت: بزرگتیرین مشکل ما در هیات نبود زمین اختصاصی است هیات فوتبال مشهد به عنوان متولی متاسفانه از داشتن زمین اختصاصی محروم است و ما مجبوریم از پیمانکاران و ادارات دیگر زمین اجاره کنیم با رقم های بالا و این کار رابرای ما سخت کرده است و ما کمتر می توانیم به تیم های ضعیف کمک کنیم.بحث شهریه  هم مطرح است . برخی از تیم ها قادر به پرداختن شهریه ها نیستند و این درحالی است که معتقدم بهترین استعدادهای فوتبال از همین تیم ها برخواهند خواست..وقتی جند زمین  اختصاصی در اختیار داشته باشید بهتر می توان مسابقات را مدیریت کرد و رقابت ها دز زمان خاص شروع و پایان می پذیرد ،و کیفیت رقابت ها افزایش خواهد یافت و مسابقات سریعتر به پایان می رسد.

    یونس پیمان تصریح کرد: درطول یک سالی که در خدمت فوتبال مشهد بودم مکاتبات متعددی صورت دادیم و تا کنون هیچ زمینی به ما اختصاص داده نشده و فقط یک سالن سرپوشیده در اختیار هیات برای برگزاری مسابقات فوتسال تعلق گرفته که امیدواریم با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان و مشهد برای مشهد بتوانیم زمین اختصاصی دراختیار بگیریم.

    وی در ادامه در خصوص راه اندازی آکادمی ومدارس اختصاصی فوتبال و فوتسال ویژه بانوان در مشهد گفت:با وجود درخشش بانوان در فوتبال و فوتسال و کسب عناوین قابل توجه در استان و رقابت های لیگ کشور متاسفانه در سطح بانوان هنوز آکادمی و مدرسه فوتبال و فوتسال اختصاصی راه اندازی نکردیم و هر باشگاهی به فراخور حال به پرورش استعدادها مبادرت می ورزد باشگاهی مانند سایپا،طیبی،طیرانی و پرسپولیس در این سطح فعالت می کنند.

    وی در باره آمار داوران در فوتبال و فوتسال بانوان می گوید: هم اکنون 20 داور در سطح حرفه ای مسابقات فوتسال و فوتبال را قضاوت می کنند.

    وی یکی از مهمترین دلیل شکل نگرفتن مدارس فوتبال بانوان را زمین اختصاصی و ویژه ، عدم حمایت سرمایه گزاران و کمبود مربیان درجه Bو C ذکر کرد و گفت :برای این که بتوانیم مجوز فعالیت آکادمی و مدرسه آموزشی اختصاصی ویژه بانوان را اخذ کنیم نیاز به مقدماتی داریم از جمله داشتن زمین اختصاصی و ویژه که بتوان شئونات اسلامی را رعایت کرد  و همچنین کارت مربی گری برای بانوان آموزش دهنده در این مدارس که باید به تایید فدراسیون رسیده باشد.

    وی تصریح کرد: برگزاری منظم و قانون‌مند لیگ‌ها در بخش بانوان و آقایان قطعا به آینده فوتبال مشهد و خراسان کمک می‌کند.

    پیمان، در خصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی در ورزشگاه تختی مشهد، توسط هیئت فوتبال مشهد اظهار کرد: از زمان حضور حسین بادامکی در مسند ریاست هیئت فوتبال مشهد باید گفت که به جرات تغییرات محسوسی ایجاد شده‌است. نخستین نکته‌ای که در خصوص هیئت رخ داده، جوانگرایی معنادار و چشمگیری است که بادامکی کلید زده و اتفاقا به نظرم همین جوانگرایی باعث شده که خوشبختانه اتفاقات خوبی تا به امروز در فوتبال مشهد و حتی استان خراسان رضوی رقم بخورد. نیرو‌های جوان با خلاقیت و تفکر و نوآوری که دارند، می‌توانند زمینه‌ساز اتفاقات بزرگی برای فوتبال و ورزش خراسان ایران شوند.

    دبیر هیات فوتبال مشهد گفت: باید از مسئولان اداره ورزش و جوانان مشهد، به ویژه مهدی سلاطین رییس این اداره و همچنین هیئت فوتبال استان نیز تشکر کنیم، زیرا همکاری ویژه‌ای با ما در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال بانوان و صدور مجوز‌ها داشتند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *