×
×
جدیدترین‌‌ها

ورزش بانوان ،
حریفان نمایندگان فوتسال استان

  • کد نوشته: 103884
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
  • درگروه بندی لیگ فوتسال مناطق کشور که ۳۴تیم  درآن در شش گروه جــای گرفته اند؛ سه تیم هیات فوتبال چناران، عظیم گسترسبزوار وکشاورزتربت جام نمایندگان خراسان هستند.
    حریفان نمایندگان فوتسال استان

    به گزارش نخست نیوز،منیره نخعی _تیم عظیم گستر در گروه دوم به میزبانی پدیده رویان ، باید با تیمهای شمال آمل، استعداد برتر دامغان، کشکام تهران و سیمابل قم بازی کند. کشاورز تربت جام نیز با تیم هم استانی خود، هیات چناران، در گروه سوم جای گرفته است که این دو تیم باید با نصیر نکا، اودای سمنان، ماسوی ساری به میزبانی فاضل ترابر گرمسار رقابت کنند.

    2 خراسانی دراردوی فوتسال

    دراردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان که  از11 تا16 مرداد برگزار می شود فاطمه حسینی و فهیمه قنبری ازخراسان درفهرست 20 نفره دعوت شدگان حضوردارند.تیم ملی فوتسال بانـوان ایران پس از چند سال دوری از مسـابقات رسمی بین المللی، قـرار است در ششمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن آسیا که از 30 آبان تا 12 آذر۱۴۰۳به طور مشترک در دو شهر بانکـوک و چونبوری برگزار می شود ،شرکت کند.

    اقتخارآفرینی ووشو کاران

    مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان دختران، که بیش از500 ورزشکار از ۳۱ استان کشوردر آن حضور داشتند با افتخار آفرینی خراسانی ها همراه بود. دررده سـنی نوجوانان زهـرا اسدی دو مدال طلا و یک برنز گرفت، در رده سنی جوانان فاطمه زهرا عظیمی به مقام برنـز دست یافت و سحر محمدی نیز در رده نونهالان در فرم تای چی جین موفق به کسب دو مدال برنز شد. دلارام فولادیان، عسل امین پور و هستی فروهر جم، دیگرورزشکاران خراسان رضوی در این دوره برای استان های دیگر به میدان رفتند و به ترتیب مدال طال، نقره و برنز ، کسب کردند.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *