×
×
جدیدترین‌‌ها

درخشش خراسان رضوی در دوچرخه‌سواری رده پایه

  • کد نوشته: 103871
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
  •  مرحله اول مسابقات نوجوانان کشور در استان کرمان با درخشش تیم دوچرخه‌سواری پسران و دختران خراسان ر ضوی به پایان رسید.
    درخشش خراسان رضوی در دوچرخه‌سواری رده پایه

    به گزارش نخست نیوز، مجید خروشی_ رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات که به‌منزله انتخابی دور نهایی بود، تیم خراسان رضوی با مربیگری حمید زارع مهرجردی(رشیدی) مربی دارای مدرک بین‌المللی دوچرخه‌سواری استان و سرپرستی جواد محرابی و همراهی ۶دوچرخه‌سوار و آقای علی سجودی به‌عنوان تکنسین تیم، شرکت کرد. مجید طهوریان عسگری افزود: در پایان این رقابت‌ها در بخش پسران در ماده کوهستان: محمد بهبودی نیا مدال طلا را کسب کرد. و عرفان عمادی به مدال برنز دست‌یافت. درماده ۳کیلومتر: سهیل رضایی مدال طلا و شاهرخ عسگری مدال برنز را به دستاورد.در ماده دور امتیازی: محمد بهبودی نیا مدال نقره و عرفان عمادی مدال برنز را کسب کرد.

    در ماده ۵۰۰ متر: سهیل رضایی به مدال برنز دست‌یافت. وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم دوچرخه‌سواری دختران نیز موفق ظاهر شد و توانست در ماده کوهستان و دور امتیازی توسط فاطمه مرادی به 2مدال طلا دست یابد . وی یادآور شد: تیم دوچرخه‌سواری پسران و دختران خراسان رضوی، نهایتا با کسب ۴ مدال طلا ،یک نقره و ۴ برنز در این مسابقات به کار خود پایان داد.

    طهوریان عسگری رد ادامه این گفت‌وگو از برگزاری مرحله سوم و چهارم رقابت‌های لیگ پیست خراسان ر ضوی خبر داد و گفت: مرحله سوم لیگ پیست در روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه درپیست دوچرخه‌سواری ثامن در ماده دوهزارمتر و سه هزارمتر تعقیبی برگزار می‌شود استفاده از دوچرخه کورسی جاده در این مسابقه آزاد می‌باشد.

    همچنین مرحله چهارم لیگ جاده روز جمعه ۱۹ مردادماه به‌صورت استقامت درون‌شهری (کریتریوم) در صورت موافقت مسولین مربوطه در بلوار کنار پارک کرامت به طول ۴کیلومتر رفت‌وبرگشت ۸ کیلومتر برگزار می‌شود.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *