×
×
جدیدترین‌‌ها

در دولت سیزدهم،
ساخت ۴۴۰ واحد در بافت پیرامونی حرم رضوی عملیاتی شد

  • کد نوشته: 102587
  • تیر 25, 1403
  • مدیر برنامه‌ریزی شرکت عمران و مسکن سازان ثامن مشهد گفت: اجرای ۲۶ طرح مسکونی در قالب ۴۴۰ واحد مسکن از سال ۱۴۰۲ در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی با رویکرد بازگشت سکونت به این منطقه توسط این شرکت در حال ساخت است.
    ساخت ۴۴۰ واحد در بافت پیرامونی حرم رضوی عملیاتی شد

    به گزارش نخست نیوز،حمیدرضا تمجیدی افزود: این طرح در راستای تصویب طرح تفصیلی جدید به عنوان “طرح حریم رضوی” در سال ۱۳۹۹ در محدوده بافت پیرامونی حرم به اجرا درآمده و متولی اجرای آن شرکت بازآفرینی شهری است و ساخت و سازها بر روی خود املاک این شرکت که بافت فرسوده به شمار می‌رود؛ انجام می‌گیرد و بیش از ۳۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

    وی بیان کرد: در راستای عمل به مصوبات سفر نخست رییس جمهور شهید به خراسان رضوی به شرکت بازآفرینی شهری اجازه داده شد تا از محل منابع خود نسبت به احداث همه ابنیه عمومی در اراضی متعلق به خود با کاربری خدماتی در فاصله سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۳ اقدام کند که پیمانکار آن شرکت عمران و مسکن سازان ثامن بوده است.

    مدیر برنامه ریزی شرکت عمران و مسکن سازان ثامن مشهد اضافه کرد: ساخت پارکینگ طبقانی موسوم به “حدیث” مهمترین طرح در محدوده بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی در راستای عمل به مصوبات سفر رییس جمهور شهید و از برنامه‌های اجرایی شرکت بازآفرینی شهری است که فرآیند تملک املاک باقی‌مانده آن در حال انجام است.

    به گفته وی، به محض اینکه تملک املاک باقی مانده آن به پایان برسد، فرآیند ساخت آن توسط شرکت عمران و مسکن سازان ثامن انجام می شود.

    منبع ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *