×
×
جدیدترین‌‌ها

ماراتن شکست نیان در خانه

  • کد نوشته: 91947
  • بهمن 19, 1402
  • هفته نوزدهم مسابقات والیبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی عصر امروز در شهرهای مختلف برگزار شد که جدال مدعیان میانه جدول دیدنی بود درجایی که مس رفسنجان سومین شکست صدرنشین را رقم زد و با ۸پیروزی همچنان بالاتر ازنیان در جدول قرار گرفت و تیم شهرداری ارومیه هم شگفتی سازی کرد و به جمع هشت تیم بالای جدول پیوست.
    ماراتن شکست نیان در خانه

    نخست نیوز، محمد مهدیزاده_اما در مشهد ودرسالن تمام لغزنده و غیراستاندارد مهران مشهد که به قلعه عقاب‌ها معروف است شاهد دهمین شکست ماراتن گونه درست پنجم نیان مشهد بودیم.

    بازیکنان خسته از همه‌چیز از سالن غیراستاندارد و فرسوده مهران گرفته تا آسیب‌دیدگی پی‌درپی در جریان بازی بازیکنان ریزودرشت و بازی‌های فشرده و خسته‌کننده اجازه ارایه یک بازی تمام‌عیار را به آن‌ها نداده است تا توانایی‌های خودشان را به‌خوبی نشان دهند.

    شکست‌های نیان درست پنجم آن‌ها در مرحله برگشت را نمی‌توان به همین آسانی نادیده گرفت و باید برای رهایی ازاین‌دست شکست‌های ناباورانه فکری کرد که به نظر می‌رسد درتوان کادر فنی و بازیکنان نیان نباشد و با توجه به اینکه بازی‌های سنگین‌تری را پیش روی دارند نیاز به تقویت کادر فنی و روحیه دادن به بازیکنان را می‌طلبد واگرچاره اندیشی نشود ممکن است سهمیه لیگ برتری والیبال خراسان ونیان به خطر بیفتد.

    در جریان دیدار نیان با پیکان بازهم سالن غیراستاندارد مهران مشهد زهر خود را به بازیکنان دوتیم ریخت و شاهد آسیب‌دیدگی شدید بازیکن جوان نیان غفاریان و بازیکن قدرتی پیکان عبدالحمیدی و حتی یلی که در این شب ستاره نیان بود و لحظه‌ای آسیب دید بودیم که خوشبختانه یلی به بازی برگشت و طوفانی ظاهر شد.

    از نکات قابل‌توجه درتیم نیان باید به عدم آمادگی بدنی مناسب بازیکنان اشاره کرد که اگرچه در طول بازی کوبنده ظاهرمی شوند اما به نظر می‌رسد اگر بازی‌ها به ست پنجم کشیده شود خستگی بدنی اجازه نتیجه‌گیری لازم را به بازیکنان نمی‌دهد و حتی تعویض‌های کادر فنی در لحظات حساس دردی را دوا نمی‌کند و شاهد شکست‌های خفیف و میلی‌متری از بازیکنان نیان هستیم.

    نیان در حالی بازی را ۳بر۲ به پیکان واگذار کرد که می‌توانست سرنوشت ست پنجم را به خود اختصاص دهد و پیروز میدان باشد تا نوار ناکامی‌های خود را پاره کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *