×
×
جدیدترین‌‌ها

اصفهان ، تگزاس!

  • کد نوشته: 9117
  • خرداد 6, 1400
  • نخست نیوز – این چه آرایی بود که برای دربی و بازی پرسپولیس و سپاهان داده شد؟ واقعا خود کمیته انظباطی از این آرا چه حسی دارد؟ اینکه حرف‌های سید جلال شنیده نشد و یک جلسه برای هیچ کاری نکردن محروم شد بماند، این چه صیغه‌ای است که حکم داده‌اید بازی پرسپولیس و سپاهان فصل […]

    اصفهان ، تگزاس!

    نخست نیوز – این چه آرایی بود که برای دربی و بازی پرسپولیس و سپاهان داده شد؟ واقعا خود کمیته انظباطی از این آرا چه حسی دارد؟ اینکه حرف‌های سید جلال شنیده نشد و یک جلسه برای هیچ کاری نکردن محروم شد بماند، این چه صیغه‌ای است که حکم داده‌اید بازی پرسپولیس و سپاهان فصل آینده خارج تهران و اصفهان  برگزار شود. شما به جز اینکه صورت مسئله را پاک کرده‌اید کار دیگری نکرده‌اید. فصل بعد خارج تهران و اصفهان برگزار شد، فصل بعدش را چه می‌کنید؟ این نان‌دانی را جمع کنید. ظاهرا بدتان نمی‌آید در همه بازی‌ها جنجال شود تا شما به کاسبی‌تان برسید.

    *

    چه خوشبخت است پرسپولیس که چنین رقبایی دارد؛ تیم‌هایی که پنج سال است بیرون از زمین فوتبال دنبال پایین کشیدن این تیم هستند، اما هر چه تقلا کرده‌اند کمتر نتیجه گرفته‌اند. به خدا قسم اگر اینها درون زمین می‌جنگیدند، شاید تا امروز به امپراطوری پرسپولیس پایان داده بودند. هر بار این تیم رو به اشباع شدن رفت، هر بار بوی سیری از موفقیت در اردوگاه قرمزها پیچید، دشمن نادان به یاری آمد و بنزین روی آتش انگیزه بازیکنان ریخت. یک روز داستان پرچم ژاپن در میان است، یک روز شایعه دوپینگ جلال، یک روز چنگ‌اندازی خردسالانه به اسم پس‌زده شده این تیم و یک روز هم مثل امروز، حمله وحشیانه به اتوبوس سرخپوشان. برای چند دقیقه نه پرسپولیسی باشید، نه استقلالی، نه سپاهانی… فقط در جایگاه یک «انسان» قضاوت کنید که آیا اینطور بازی با جان پنجاه نفر آدم بی‌گناه، کار درستی است؟ به چه بهانه‌ای؟ فوتبال؟ ای لعنت بر فوتبال اگر قرار باشد ده‌ها خانواده را سوگوار کند. بخت یار پرسپولیس بود که این سوءقصد به جایی نرسید. تنها نتیجه داستان اما، افزایش عطش و اشتهای بازیکنان برای گرفتن انتقام درون زمین بود؛ اتفاقی که رخ داد و پرسپولیس در نیمه دوم مثل یک گلوله آتش از شکست پیروزی ساخت. این تیم یکی از مهم‌ترین سه امتیازهای فصلش را گرفت و به تهران برگشت. حالا بروید دنبال یک سناریوی دیگر، یک حماقت تازه. تا شما هستید و جاهلانه و ناخواسته آتش پرسپولیس را زنده نگه می‌دارید، این تیم زمین نخواهد خورد.

    *

    پرسپولیس شانس آورد نازنجک‌هایی که به سمت اتوبوسش پرتاب شد به کسی آسیب نزد. ظاهراکمیته انظباطی یادش رفت که اصفهان دو تیم دارد و پرسپولیس دو هفته قبل آنجا بوده و آن اتفاق‌ها افتاده، باز هم رفت اصفهان که با ذوب آهن بازی کند. وضعیت سختی شده است در شهر سی و سه پل و پل خواجو. اصفهان زیبا دارد چهره خودش را منفور می‌کند برای اینکه می‌خواهد قهرمان شود. ارزشی دارد این حجم نفرت؟

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *