×
×
جدیدترین‌‌ها

دعوت شمشیربازان خراسان رضوی به اردوی تیم ملی

  • کد نوشته: 90883
  • بهمن 4, 1402
  • 3 نفرشمشیرباز خراسانی به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی بحرین دعوت شدند رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: 2 شمشیرباز آقا و یک شمشیرباز خانم از استان در اسلحه فلوره و سابر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
    دعوت شمشیربازان خراسان رضوی به اردوی تیم ملی

    نخست نیوز، مجید خروشی– علی یعقوبیان افزود: 3 تن از شمشیربازان خراسانی با توجه به مدال‌هایی که از ابتدای سال کسب کردند به اردوی تیم ملی که برای آمادگی در مسابقات آسیایی بحرین برپا شده، دعوت شدند.

    وی خاطر نشان کرد: محمد امین قائمی و محمدصادق سجادپور در رده سنی جوانان در اسلحه فلوره و آرمیتا انتظاری در رده سنی نوجوانان در اسلحه سابر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. که اردوی اسلحه فلوره 4 بهمن ماه برگزار می‌شود و اردوی اسلحه سابر از روز گذشته ( 3 بهمن 1402) برپا شده است. رییس هیات شمشیر بازی خراسان رضوی تصریح کرد: در اردوی تیم ملی فلوره جوانان کشورمان، علی امینی، صدرا حسینی، و عرفان جعفرزاده از اصفهان، ماهان میرزایی از تهران، صدرا جهانی از آذربایجان شرقی و علیرضا سلیمانی از همدان حضور دارند. یعقوبیان اضافه کرد: شمشیرباران کشورمان برای مسابقات آسیایی بحرین و انتخابی المپیک پاریس آماده می‌شوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *