×
×
جدیدترین‌‌ها

14حوزه انتخاباتی در 23 منطقه مشهد مقدس

  • کد نوشته: 90443
  • دی 28, 1402
  • حسن کاظمی در جلسه هماهنگی با سر بازرسان انتخابات در محل فرمانداری شهرستان مشهد اظهار کرد: باتمهیدات صورت گرفته انتخابات در ۱۴ حوزه انتخاباتی و۲۳ منطقه در مشهد مقدس یازدهم اسفند ماه برگزار خواهد شد.
    14حوزه انتخاباتی در 23 منطقه مشهد مقدس

    نخست نیوز ، رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مشهد در این نشست گفت: با توجه به اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات صورت گرفته است.

    وی افزود: طی جلسات مستمر با بازرسان و سر بازرسان حوزه‌ها بر جهاد تبیین و استفاده از کلیه ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید شده است. کاظمی بیان کرد: جلسات آموزش بازرسان و عوامل اجرایی حوزه‌های انتخاباتی در حال انجام است و انتخاب و ساختار حوزه‌ها مشخص شده است.

    رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مشهد ضمن تشریح وظایف بازرسان انتخابات بر عمل مطابق قانون و برگزاری انتخابات سالم و حضور عوامل اجرایی انتخابات در جلسات هماهنگی در محل فرمانداری شهرستان مشهد تاکید کرد. وی از مدیران مناطق خواست نسبت به معرفی بازرسین و شروع فرایندها اقدام کنند. کاظمی در پایان به ماده ۲۸ انتخابات اشاره کرد و گفت: بازرسان مسؤول حسن انجام انتخابات هستند و باید بر اساس قانون رفتار کنند.

    برچسب ها حوزه انتخاباتی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *