×
×
جدیدترین‌‌ها

به نژاد نیامده رفت!!!

  • کد نوشته: 89908
  • دی 23, 1402
  • سه روز به مهمترین دیدار هفته پانزدهم از رقابتهای لیگ برتر والیبال سایپا و پیکان مانده بود که سرمربی جدید تیم که از هفته دوازدهم جایگزین شده بود در یک اقدام غافلگیرانه مسئولین باشگاه سایپا را اچمز کرد و استعفا داد.
    به نژاد نیامده رفت!!!

    نخست نیوز، مهرشاد عنبری_این استعفا در حالی انجام شد که ابتدا به ساکن بهنژاد با تفکر متن قرارداد گذشته بدون مطالعه اقدام به امضا نموده و باشگاه در یک حرکت اپورتونیستی با اضافه کردن یک بند با جمله چنانچه نتوانستی تیم والیبال سایپا را در جدول حفظ نمایی باید از کل مبلغ قرارداد صرفنظر نمایید . و این مربی این بند را نپذیرفت و قرارداد را یکطرفه خواند وترجیح داد فضا را برای سایرین ترک نماید.
    این متن بعداز هفته چهاردهم به مفاد قرار داد داخلی اضافه شده و بهنژاد هم کاملا فهمیده که این تیم با رفتن هشت بازیکن اصلی و جذب شش بازیکن با نوسانات متغیر ، و عدم تعهدات مالی به موقع باشگاه نسبت به بازیکنان جهت انگیزه ، امکان حفظ این تیم دشوار بوده و به همین دلیل از باشگاه کناره گیری کرد. و ادامه کار را به منصوری باتجربه سپرد.
    دیدار روز چهارشنبه و نتیجه بدست امده عیار تیم والیبال سایپا را بهتر از گذشته مشخص خواهد کرد که این تیم ماندنی است یا خیر ؟ انوقت بهتر میتوان اقدام بهنژاد را ارزیابی کنیم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *