×
×
جدیدترین‌‌ها

انتقال دانش به دو هزار بهره‌بردار محمودآبادی

  • کد نوشته: 89386
  • دی 17, 1402
  •  مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از انتقال دانش و یافته‌های تحقیقاتی به دو هزار و 453 بهره‌بردار بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.
    انتقال دانش به دو هزار بهره‌بردار محمودآبادی

    به گزارش نخست نیوز، محمد هادی‌زاده با بیان اینکه کشاورزی دانش بنیان، تولید پایدار را به همراه دارد و کشاورزانی در زمینه تولید موفق‌تر خواهند بود که نسبت به انجام کشت محصول خود آگاه‌تر باشند و تولید را بر مبنای دانش و آگاهی لازم انجام دهند، اظهار کرد: امسال دو هزار و 453 بهره‌بردار بخش کشاورزی این شهرستان با حضور در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی از دانش و یافته‌های تحقیقاتی بخش کشاورزی بهره‌مند شدند.

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: در طی این مدت 67 کارگاه آموزشی با حضور یک هزار و 126 بهره‌بردار و 98 کلاس آموزشی با حضور یک هزار و 381 بهره‌بردار در محل این مدیریت و روستاهای تحت پوشش مراکز سه گانه جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

    به گفته هادی‌زاده در راستای فعالیت در فضای مجازی، 214 پیام برای 983 بهره‌بردار عضو شبکه های مجازی ارسال شد. وی آموزش انفرادی و چهره به چهره به هفت هزار و 240 بهره‌بردار و 13 مورد نشست تخصصی با حضور 218 نفر و توزیع 967 برگ اطلاعیه ترویجی را از دیگر اقدامات آموزشی و ترویجی این مدیریت برشمرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *