×
×
جدیدترین‌‌ها

معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران :
قوانین ضابطین همانند نماز باید با اهمیت باشد

  • کد نوشته: 89261
  • دی 16, 1402
  • به همت معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران ، یک دوره توانمند سازی حقوقی و قضایی مختص ضابطان انتظامی استان برگزار گردید.
    قوانین ضابطین همانند نماز باید با اهمیت باشد

    نخست نیوز، محمد رضا محمودی معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها گفت : از هر نظامی انتظار میرود تا وصیت نامه شهید سردار قاسم سلیمانی را ملکه ذهن خود قرار دهند و بدانند که جمهوری اسلامی حرم است و باید هر کداممان مثل یک سرباز برای نگهداری و محافظت از ایران عزیز با رهبری های رهبر مدبرمان از هیچ تلاشی دریغ ننمائیم .

    محمدرضا محمودی ضمن اشاره به اهمیت اشرافیت نیروهای مسلح به قوانین ضابطان گفت : همانند نماز باید آئین نامه قوانین برایتان اهمیت داشته باشد و همیشه برای اوقات فراغت مطالعه نمایید ، چرا که هر چقدر به وظایف خود بیشتر آگاهی و تسلط داشته باشید ، مطمئنا کار مراجع قضایی در رسیدگی به پرونده ها راحت تر شده و در زمان کمتری به منتج به نتیجه میگرددو در نهایت رضایت طرفین را بدنبال خواهد داشت .

    محمدرضا محمودی ضمن دعوت ضابطین به صبر گفت : داشتن صبر در انجام ماموریت ها بسیار حیاتی است و مطلع باشید که بسیاری از جرائم حادث شده از روی عجله و نداشتن سعه ی صدر رخ می دهد . محمدرضا محمودی معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه به صورت مفصل قوانین مخصوص ضابطین را تشریح و پاسخگوی سوالات و شبهات آنها نیز بوده است .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *