×
×
جدیدترین‌‌ها

سرکنسول پاکستان :
با موسسه آموزش فردوس همکاری های علمی هنری خواهیم داشت

  • کد نوشته: 86410
  • آذر 15, 1402
  • محمد شهریار، سرکنسول پاکستان در مشهد ضمن قدردانی از دعوت مؤسسه و هماهنگی جهت برگزاری نمایشگاه از آثار دانشجویان، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با کشور پاکستان و همچنین کنسولگری اعلام کرد
    با موسسه آموزش فردوس همکاری های علمی هنری خواهیم داشت

    به گزارش نخست نیوز :سیده بهجت موسوی _ «محمد شهریار» سرکنسول پاکستان در مشهد ضمن دیدار با آقای هاشم جلیلی صفریان، رئیس محترم موسسه آموزش عالی فردوس مشهد گسترش همکاری علمی و فرهنگی و راهکارهای همکاری مشترک را بررسی کردند.
    دکتر جلیلی با اشاره به رتبه دوم این مؤسسه در بین مؤسسات آموزش عالی کشور بر اساس اعلام وزارت علوم و تنها دانشگاه شرق کشور با بیشترین رشته‌های هنری، به توضیح پتانسیل‌های موجود در مؤسسه پرداخت و بر ایجاد و گسترش روابط علمی و فرهنگی بین دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی پاکستان و مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد تاکید کرد.
    در ادامه این بازدید حمید طباطبایی معاون فناوری و پژوهش مؤسسه آموزش عالی فردوس  برنامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی مؤسسه را تشریح کرد.
    وی با اشاره به رتبه چهارم مؤسسه در حوزه پژوهش و فناوری بر اساس شاخص‌های وزرات علوم در بین کل موسسات کشور به معرفی مجلات تخصصی و همچنین نرم افزار تولیدی مؤسسه پرداخت.
    محمد شهریار، سرکنسول پاکستان در مشهد ضمن قدردانی از دعوت مؤسسه و هماهنگی جهت برگزاری نمایشگاه از آثار دانشجویان، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با کشور پاکستان و همچنین کنسولگری اعلام کرد.
    در پایان این نشست محمدرضا فرهادی‌نیا، مشاور ریاست موسسه آموزش عالی فردوس پیشنهاداتی را برای ایجاد یک تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های پاکستان به انتخاب سرکنسول و برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای هنری در قالب هفته فرهنگی به طور مشترک بین دانشجویان این مؤسسه و دانشگاه‌های پاکستان در هر دو کشور مطرح کردند که با استقبال محمد شهریار مواجه شد.
    همچنین سرکنسول پاکستان در مشهد از نمایشگاه نقاشی دانشجویان در نگارخانه و همچنین کلاس‌های درس مؤسسه بازدید کرد و به تماشای اجرای موسیقی، نمایشنامه‌خوانی و تئاتر توسط دانشجویان مؤسسه آموزش عالی فردوس نشست.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *