×
×
جدیدترین‌‌ها

پایان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور در مشهد

  • کد نوشته: 82536
  • آبان 1, 1402
  • علیرضا تاج فیروز در مراسم اهدا مدال قهرمانان تایم تریل انفرادی و استقامت جاده ای افزود: طهوریان عسکری چند دوره مسابقات ملی انجام داده است آن هم با بهترین و آبرومندترین حالت ممکن در کورس مسابقات به وی با حالت شوخی اعلام کردم باید جلوی بیش فعالی ات را بگیریم

    پایان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور در مشهد

    نخست نیوز : شهرزاد طاهری – چطور جلوی بیش فعالی طهوریان را بگیریم !؟
    وی در ادامه سخنانش در بین قهرمانان سالهای دور و نزدیک این رشته گفت: این نحوه برگزاری و اجرا مسابقات ملی و فعالیت های این هیات و همکارانشان  باعث افتخار و آبروی استان شده است ،  یکی از این فعالیت ها میزبانی  استعدادیابی کشوری بود که بسیار خوش درخشید.
    مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در این شهر حضور پیدامیکنند عذر خواهی میکنیم اگر کسوراتی بوده به بزرگی خودشان ببخشند همچنین از مجموعه شهرداری هم بسیار سپاسگزارم که پای تمامی برنامه های ورزشی ما بوده اند .
    تاج فیروز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دوچرخه سواری جز رشته های پر درد سر است ولی هیات دوچرخه سواری استان در مدت مدیریت مجید طهوریان عسکری کارنامه درخشانی را نشان داده است ، وی تمام ظرفیت مجموعه شهرداری را پای کار آورده ، از مجموعه انجمن فرانگران نیز بسیار سپاسگزاریم که به این رشته و حمایت از آن ورود پیدا کرده است. آشتی بین صنعت و ورزش باید رخ دهد تلاش کرده ایم بین صنعت و ورزش این اتفاق بیافتد در خانه صنعت و اتاق بازرگانی نیز رایزنی ها را انجام داده ایم و امیدواریم در آینده این اتفاق بیافتد و شاهد حضور بیشتر تولیدکنندگان و صنعتگران در این حوزه باشیم.
    تاج فیروز همچنین گفت: مشهد با توجه به حضور و برکت حضرت رضا علیه السلام میتواند پتانسیل خوبی برای میزبانی باشد این دوره نیز ازچند جهت باعث افتخارماست که  پیشانی آن میزبانی از پیشکسوتان و سرمایه های ورزش است امیدواریم در آینده نزدیک مشهد را قطب ورزشی کشور معرفی کنیم .

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *