×
×
جدیدترین‌‌ها

خدمت به مردم از روحیات بارز شهید بابایی بود

  • کد نوشته: 74332
  • مرداد 21, 1402
  • امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی گفت: خدمت به مردم از روحیات شاخص شهید بابایی بود و مردم داری شهید بابایی یکی از مهمترین مولفه های شخصیت آن شهید بزرگوار بود.

    خدمت به مردم از روحیات بارز شهید بابایی بود

    به گزارش نخست نیوز وبه نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی افزود: شهید بابایی را می‌توان یک متخصص متعهد دانست زیرا همواره تلاش داشت بهترین تصمیمات را در فعالیت‌های خود داشته باشد.

    فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ستاره‌های درخشان این مرز و بوم مسیر را نشان داده‌اند و باید در مسیر آنها حرکت کنیم، اظهار داشت: برای ادامه دادن مسیر شهدا باید نیروهای انقلابی اخلاص را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، تا بدین وسیله جامعه در فضایی محبت آمیزتر و همگراتر پیش برود.

    وی افزود: تمامی کسانی که کتاب زندگینامه شهید بابایی را مطالعه کرده‌اند شاخصه اصلی این شهید را از زمان قبل انقلاب تا دوران جنگ تحمیلی اخلاص این شهید معرفی می‌کنند.

    موضوعی که باید تبدیل به الگوی زندگی تمام نیروهای انقلابی شود.

    محمدرضا معصومی در ادامه به ویژگی‌های شهید بابایی پرداخت وتاکیدکرد: ویژگی بارز شهید بابایی و تمامی شهدا، اخلاص آنها بوده و این شهدا با برخورداری از جوهره اخلاص به این جایگاه عظیم رسیده‌اند.

    وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی شهید بابایی این بود که سعی می‌کرد تصمیمات اساسی بگیرد و قبل از اتخاذ هر تصمیمی، به دیگران اجازه اظهارنظر می‌داد و مشورت می‌کرد و در نهایت وقتی به تصمیمی می‌رسید با جدیت تمام نسبت به اجرای آن مبادرت می‌کرد.

    فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: شهید عباس بابایی بزرگمردی بود که رشادت‌ های او و همرزمانش در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل در تمامی ادوار زندگی همانند سرمشقی بر دیدگانمان است.

    معصومی بابیان اینکه شهید والا مقام عباس بابایی هیچگاه مرغوب پست و مقام نبودنیز افزود: به همین دلیل در مأموریت‌های پرخطر به اذعان دوستانش همواره پیشگام و داوطلب بود و از نوادری بود که در ارتش توانست فرماندهان بسیاری را در این نیرو با خودش همراه کند و در مأموریت‌های متعدد به کار بگیرد.

    فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق اذعان داشت: عباس بابایی خدا را طلب کرد و مزد پیروزی او شهادت در روز عید قربان است و این شهادت مزد و هدیه جهاد فی‌سبیل‌ الله برای رزمنده‌ای است که در هر میدانی که حضور پیدا کرد با روحیه انقلابی و جهادی بود.

    خبرنگار: سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *