×
×
جدیدترین‌‌ها

انصارالله: ائتلاف سعودی درآمدهای نفتی و گازی یمن را غارت می‌کند

  • کد نوشته: 46702
  • مرداد 19, 1401
  • رئیس شورای سیاسی انصارالله یمن ائتلاف عربستان را به غارت درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز متهم کرد.
    انصارالله: ائتلاف سعودی درآمدهای نفتی و گازی یمن را غارت می‌کند

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با حسن الحارثی، معاون استانداری شبوه در امور نفت و گاز گفت: مزدوران ائتلاف متجاوز آمریکا و عربستان همچنان به غارت منابع نفتی و گازی ملت یمن ادامه داده و پول حاصل از فروش نفت و گاز را به بانک ملی عربستان انتقال می‌دهند.

    وی افزود: ملت یمن از کمبود خدمات و قطع حقوق‌ها به دلیل تجاوز عربستان و محاصره ظالمانه رنج می‌برند. درآمدهای نفتی و گازی که توسط مزدوران ائتلاف متجاوز غارت می‌شود برای پرداخت حقوق تمام کارمندان دولت و بازنشستگان و تحقق توسعه پایدار در تمام کشور کافی است.

    وی از سازمان ملل و جامعه بین المللی خواست بر مزدوران ائتلاف متجاوز برای اجرای تعهدات مربوط به توافق استکهلم و پرداخت کسری در مبلغ حقوق تمام کارمندان دولت و بازنشستگان فشار بیاورند.

    المشاط تأکید کرد: همچنان درآمدهای بندر الحدیده برای پرداخت حقوق‌ به حسابی که در شعبه بانک مرکزی در استان الحدیده افتتاح شده واریز می‌شود. طرف مقابل به اتخاذ اقدامی برای پرداخت حقوق‌ها پایبند نبود.

    وی گفت: ملت یمن درباره غارت منابع و امکاناتشان سکوت نخواهند کرد. این منابع و امکانات به شرکت‌ها و املاکی برای مزدوران در خارج تبدیل می‌شود در حالی که ملت یمن با سختی و مشکلات مواجه هستند.

    خبرگزاری یمنی سبأ چهارم اوت اعلام کرد که ائتلاف سعودی درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز یمن را غارت می‌کند که این درآمدها معادل حقوق تمام کارمندان دولت برای مدت هفت ماه است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *