×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵
دریغ از اخبار خوب و امیدبخش!

  • کد نوشته: 30990
  • دی 30, 1400
  • نخست نیوز – محمدباقر عطاریانی_ این روزها اگر از کسی سوال کنی که چه خبر؟ می‌گوید ای بد نیستیم فعلا زنده‌ایم! اما باید اذعان کرد که این روزها حال اکثر مردم خوب نیست.دغدغه‌ها و گرفتاری‌های خانوادگی یک‌طرف و اوضاع نابسامان اقتصادی و گرانی و تورم نیز طرف دیگر ماجراست.اما در بین چنین وضعیتی متاسفانه هر […]

    دریغ از اخبار خوب و امیدبخش!

    نخست نیوزمحمدباقر عطاریانی_ این روزها اگر از کسی سوال کنی که چه خبر؟ می‌گوید ای بد نیستیم فعلا زنده‌ایم!

    اما باید اذعان کرد که این روزها حال اکثر مردم خوب نیست.دغدغه‌ها و گرفتاری‌های خانوادگی یک‌طرف و اوضاع نابسامان اقتصادی و گرانی و تورم نیز طرف دیگر ماجراست.اما در بین چنین وضعیتی متاسفانه هر وقت پای اخبار صدا و سیما می‌نشینیم به‌جز خبرهای منفی و ناامیدکننده ، خبر خوش و امیدوارکننده نمی‌بینیم.ادامه مرگ‌ومیر کرونا، نابسامانی در نهاده‌های دامی و گرانی مرغ و تخم مرغ، حقوق‌های نجومی‌، رشوه ۴۰ میلیارد تومانی و دریافت ۷۰۰ سکه طلا توسط شهردار و اعضای شورای شهر لواسان، سیل در جنوب کشور، بحث بنزین، اقساط سنگین وام مسکن اولی‌ها، میوه و سبزی های آلوده و برگشت‌خورده از خارج، اظهارات و به‌واقع افاضات برخی مسوولان که همه ما را متحیر و گیج کرده تنها بخشی از اخبار منفی در کشور ماست.در این حال خبرهای درست و نادرست فضای مجازی و از سوی دیگر اخبار رسانه‌های بیگانه و معاند باعث شده تا ما در میان انبوهی از اطلاعات و اخبار ریزودرشت و غلط و درست، سرگردان و متعجب بمانیم.

    رسانه‌های داخلی خودمان که مملو از اخبار منفی است و آن‌طرف آب‌ها هم که اخبارشان کاملاً هدف‌دار است. انصافا به مردم حق بدهیم که از سیاست و اخبار متناقض و جورواجور متنفر شوند.

    هر جا می‌روی و در هر محفلی شرکت می‌کنی بحث گرانی و بی‌تدبیری مسوولان به گوش می‌رسد و متاسفانه باید فحش و ناسزا گفتن‌ها را در جمع خانوادگی و دوستانه و… تحمل‌کنی!

    کمتر جایی را سراغ داریم که در آن حرف خوب، اخبار خوشحال‌کننده و شاد باشد و متاسفانه شرایط خوبی وجود ندارد.به امید روزی که در همه جای دنیا خبرهای خوب و خوش حاکم شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *