×
×
جدیدترین‌‌ها

شهنازی:
برخی اتفاقات روی اعصاب آدم است

  • کد نوشته: 24495
  • آبان 23, 1400
  • سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: امیدوارم مدیریت باشگاه به نتایج توجه نکند، چون همه چیز نتیجه نیست.
    برخی اتفاقات روی اعصاب آدم است

    به گزارش نخست نیوز ، ناصر شهنازی ، درمورد شرایط رقابت‌های لیگ امسال و فشردگی بازی‌ها اظهار داشت: وقتی قرار باشد لیگ قبل از سال به اتمام برسد طبیعی است که بازی‌ها هم باید فشرده برگزار شود، اما اگر تصمیم بر این بود که بازی‌ها تا اردیبهشت ماه ادامه پیدا کند شرایط متفاوت می‌شد. از طرفی اعتقاد دارم که سازمان لیگ طبق آیین‌نامه عمل نکرده است وگرنه مسابقات باید با حضور 12 تیم انجام می‌شد که در این صورت می‌شد برنامه‌ریزی بهتری کرد.

    وی ادامه داد: برگزاری لیگ با حضور 12 تیم موجب می‌شد تا مسابقات فشرده نباشد و مصدومیت و فشار روانی زیاد نشود. به اعتقاد من اگر زمان لیگ طولانی باشد بهتر است، چون بازیکنان بیشتر درگیر مسابقات می‌شوند.

    سرمربی تیم والیبال سایپا درخصوص شرایط امسال تیمش، عنوان کرد: تیم ما امسال جوان است و شرایط با سال‌های گذشته متفاوت است. از طرفی آرش کشاورزی که یکی از بازیکنان کلیدی و باتجربه ما است خیلی زود دچار مصدومیت شد و امیدوارم بتواند در هفته‌های آینده به ما کمک کند.

    شهنازی که در چند مسابقه نسبت به عملکرد داوران معترض بود، در این خصوص گفت: در ذاتم نیست که درمورد داوری و قضاوت‌ها صحبت کنم، اما برخی اتفاقات واقعاً روی اعصاب آدم است. داوری بازی ما با هراز مخصوصاً در ست پنجم مشکلات زیادی داشت. ما با چنگ و دندان امتیاز می‌گیریم و داوران خیلی راحت آنها را از ما می‌گیرند و کار را خراب می‌کنند. بازی ما با مریوان هم داور خط بی‌انصافی کرد و داوران دیگر هم نتوانستند شرایط را مدیریت کنند. این اتفاقات اصلاً برای لیگ ما خوب نیست.

    وی با اشاره به جایگاه کنونی تیمش که با یک پیروزی از شش مسابقه در رده سیزدهم قرار دارد، افزود: با سرمایه‌گذاری که صورت گرفته جایگاه تیم ما نباید اینجا باشد. شک ندارم که در آینده‌ای نزدیک اوضاع ما بهتر می‌شود. چند بازی را واگذار کردیم و شرایط روانی تیم خراب شد. بازی با مریوان و شکست مقابل این تیم خیلی ما را اذیت کرد، چون نباید می‌باختیم، اما در کل تیم ما از نظر آماری با تیم‌های برتر برابری می‌کند.

    سرمربی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: ما بازیکنانی که داریم که تجربه حضور به عنوان بازیکن ثابت در لیگ برتر را نداشتند. باید صبور باشیم تا با اضافه شدن آرش کشاورزی شرایط‌مان بهتر شود. قطعاً حضور او در تیم به عنوان یک لیدر و بزرگتر برای تیم مفید است.

    شهنازی در پاسخ به این سوال که با نتایجی که کسب شده آیا امکان برکناری‌تان وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: قرارداد من 2 ساله است و نگران برکناری نبوده و حساسیتی روی این موضوعات ندارم. فکر می‌کنم تیم‌های هورسان و گنبد هم عجله کردند، اما ما متحد هستیم و برای هم جان می‌دهیم. ما اهداف بزرگی داریم و در حال جنگیدن برای رسیدن به آنها هستیم. باید بپذیریم که همه چیز نتیجه نیست. هدف ما مشخص است و تا کنون هم رشد خوبی داشته‌ایم. در ادامه هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

    وی درمورد اینکه آیا مدیریت باشگاه از نتایجی که کسب شده رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: برای موفقیت یک تیم همه باید کمک کنند و تمام اعضای مجموعه کنار هم باشند. امیدوارم مدیریت به نتایج توجه نکند و به فکر آینده تیم باشد. ما اگر یک برد دیگر کسب می‌کردیم یعنی طبق انتظارات‌مان پیش رفته بودیم و حالا تنها یک برد از توقعات خودمان عقب‌تر هستیم که در آینده آن را جبران می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *