×
×
جدیدترین‌‌ها

مردم میدان

  • کد نوشته: 11207
  • خرداد 27, 1400
  •  نخست نیوز – مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را موضوع اصلی در انتخابات فردا می باشد.به یقین این دو پشتوانه مشروعیت نظام محسوب می‌شود. ما در طول ۴۲ سال بعد از انقلاب آزمون های بزرگی را پشت سر گذاشته ایم که هرکدام ویژگی های خاص خود را داشته است که انتخابات ریاست جمهوری در این […]

    مردم میدان

     نخست نیوز – مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را موضوع اصلی در انتخابات فردا می باشد.به یقین این دو پشتوانه مشروعیت نظام محسوب می‌شود.

    ما در طول ۴۲ سال بعد از انقلاب آزمون های بزرگی را پشت سر گذاشته ایم که هرکدام ویژگی های خاص خود را داشته است که انتخابات ریاست جمهوری در این دوره از مهمترین آنها می‌باشد.

    طبیعی است که حضور در انتخابات از تکالیف اجتماعی و فردی می باشد و برگزاری انتخابات پرشور موجب تقویت پایه های نظام اسلامی می‌شود.

    برای تحقق مشارکت اینکه عملکرد نامناسب مدیران را به پای اصل نظام گذاشته شود کار اشتباهی است و نباید عملکرد ضعیف مدیران معیار حضور و یا عدم حضور مردم پای صندوق‌ها باشد.

    مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار و امنیت ملی را در پی دارد و پشتوانه مشروعیت نظام محسوب می‌شود حتی اگر فرد اصلح را برای انتخاب نمی شناسید به فرموده حضرت امام (ره) فردی را انتخاب کنید که دشمن از او تنفر بیشتری دارد.

    امید است مردم شریف ایران با مشارکت جدی و حداکثری در انتخابات تودهنی بزرگی به استکبار جهانی بزنند و بار دیگر حماسه ای بیافرینند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *