×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت 25
اوقات فراغت در نمایشگاه بین المللی

  • کد نوشته: 11169
  • خرداد 27, 1400
  • نخست نیوز – محمد باقر عطاریانی_ نمایشگاه مبل، لوستر و تزئینات خانگی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حالی برپا شد که اغلب مردم تنها برای تفریح، پر کردن اوقات فراغت و تماشا راهی آن شده بودند. این روزها در برابر  تورم و گرانی همه کالاها و اجناس، انصافا به جز طبقه مرفه و بدون درد […]

    اوقات فراغت در نمایشگاه بین المللی

    نخست نیوز محمد باقر عطاریانی_ نمایشگاه مبل، لوستر و تزئینات خانگی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حالی برپا شد که اغلب مردم تنها برای تفریح، پر کردن اوقات فراغت و تماشا راهی آن شده بودند.

    این روزها در برابر  تورم و گرانی همه کالاها و اجناس، انصافا به جز طبقه مرفه و بدون درد جامعه فرد دیگری می‌تواند کالاهای لوکس خریداری کند؟

    تابلو فرش‌های نفیس چند ۱۰ میلیونی، لوسترهای اشرافی و مبلمان‌های آنچنانی که فقط می‌توان آنها را نظاره کرد در این نمایشگاه بین المللی خودنمایی کرد.

    کالاهایی که اغلب شهروندان فقط نظاره گرشان  بودند و بس.

    این روزها بیشتر مردم دنبال کالای تنظیم بازار و پر کردن شکم عائله خودشان هستند و زیر بار تورم و اجاره خانه و هزینه‌های درمان و دهها بدبختی و گرفتاری دیگر کمر خم کرده‌اند.الان کدام تازه داماد و عروس توان خرید مبلمان دارد در حالی که حقوق دریافتی او کفاف اجاره خانه اش را هم نمی‌دهد.کدام خانواده می‌تواند تابلو فرش نفیس و لوستر آنچنانی بخرد در حالی که تا خرخره زیر بار قسط و قرض و بدهی است.

    نمایشگاه بین‌المللی اگر چه فرصتی برای عرضه و نمایش کالا و محصولات مختلف است و باید ازدست‌اندرکارن آن تقدیر نمود که در شرایط کرونایی  ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام به دایر کردن نمایشگاه کرده‌اند اما باید اذعان کرد که مردم ما این روزها با شرایط سخت اقتصادی مواجه هستند و توان مالی لازم ندارند. البته نمایشگاه بین‌المللی مشهد تابع جدول برنامه ریزی شده می‌باشد اما انصافا در این روزها و شرایط نمی‌توان نمایشگاهی برپا کرد که با اقبال عموم مردم بویژه طبقه پایین شهر رو‌به‌ رو شود.

    آیا بهتر نیست در این اوضاع به زمان، شرایط اقتصادی و حال و روز مردم بیشتر توجه کنیم؟حال مردم خوب نیست و چنین نمایشگاهی حال‌شان را خوب نخواهد کرد. اگر می‌توانید نمایشگاهی با کالا و محصولات مورد نیاز و اساسی عموم مردم و البته با قیمت مناسب برپا کنید تا حداقل دعا گوی شما باشند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *