×
×
جدیدترین‌‌ها

یادداشت ،
یک تبریک قرآنی برای آقای استاندار

  • کد نوشته: 109974
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • ما یک تبریک به جناب مظفری بدهکاریم. از راه دور کلمات را قاصد راه می‌کنیم تا تبریک ما را با سلام‌وصلوات، تقدیم استاندار استان امام رضا(ع) کنند.
    یک تبریک قرآنی برای آقای استاندار

    به گزارش نخست نیوز، غلامرضا بنی اسدی_ ان شاالله اگر عمری بود و فرصتی حاصل شد، از نزدیک به مبارک باد خواهیم رفت که سنت اهل‌قلم فاش گویی و دل شادی است چون به قول لسان‌الغیب، حافظ بزرگ، بنده عشق‌اند و از هر دوجهان آزاد. آزادگان هم با آزاداندیشان می‌توانند حکایت‌ها داشته باشند گفتنی و شنیدنی. با شناختی که از جناب دکتر مظفری داریم، گوش برای شنیدن دارند و مهارت شنیدن نیز هم. از باورمندان رسول اعظم اسلام(ص) هم جز این توقع نمی‌توان داشت.

    مگر نه این‌که در آیه 61 سوره مبارکه توبه خداوند به این صفتِ پیامبرانه می‌پردازد و آن را “خیر لکم” می‌خواند؟ این کلام خداست؛ “و منهم الذین یؤذون النبی و یقولون هو أذن قل أُذُن خیر لکم یؤمن بالله و یؤمن للمؤمنین و رحمه للذین ءامنوا منکم والذین یؤذون رسول الله لهم عذاب ألیم؛  از آنان کسانی هستند که پیامبر را آزار می‌دهند و می‌گویند:”او آدم خوش‌باوری است ! ” بگو:”خوش‌باور بودن او به نفع شما است ! (ولی بدانید) او به خدا ایمان دارد؛و (تنها) مؤمنان را تصدیق می‌کند، و رحمت است برای کسانی از شما که ایمان آورده‌اند!” و آن‌ها که رسول خدا را آزار می‌دهند، عذابی دردناک دارند “.آقای استاندار هم این “استانداردِ” مدیریتی را به کار خواهند بست و به تدبیر پذیرفتن از مومنانِ صادق و عالم، درهای رحمت را به روی مردم خواهند گشود. من استخاره نکردم اما طلب خیری که در ذهن بود قلم را به‌سوی این آیه کشاند. این را هم به فال نیک می‌گیریم و دعا می‌کنیم، در استانداری مظفری، فتح و ظفر در زندگی مردمان دیار امام رضا رقم خورد. به فرداهایی که از راه می‌رسد، فراوان امید بسته‌ایم. تبریک ما هم در آرزوی برکتی است که با مدیرت شما محقق خواهد شد. ان شاالله

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *