×
×
جدیدترین‌‌ها

اسرائیلی‌ها از ترس حمله ایران در حال جمع آوری پول نقد هستند

  • کد نوشته: 95862
  • فروردین 19, 1403
  • برخی از مقام‌های اسرائیلی مجبور شده اند از غیر نظامیان بخواهند آرامش خود را حفظ کنند و به ساکنان گفته اند که نیازی به برداشت پول نقد یا تهیه ژنراتور‌های پشتیبان نیست.
    اسرائیلی‌ها از ترس حمله ایران در حال جمع آوری پول نقد هستند

    نخست نیوز، سایت آمریکایی “دیلی بیست” در مقاله‌ای با اشاره به وحشت ایجاد شده در میان اسرائیلی‌ها پس از تهدید ایران مبنی بر گرفتن انتقام خون نظامیان جانباخته ایرانی در جریان حملات اسرائیل در خاک سوریه می‌نویسد: “ارتش اسرائیل دفاع هوایی را تقویت کرده و مرخصی سربازان را در یگان‌های رزمی لغو می‌کند در حالی که برخی غیرنظامیان بنابر گزارش‌ها در حال انبار کردن کالا‌ها و جمع آوری پول نقد هستند.”

    اسرائیل پس از تهدید تهران به اقدام تلافی جویانه در حال آماده باش فزاینده قرار گرفته و موضع دفاعی خود را تقویت کرده است. این اقدامات پس از هشدار مقام رهبری ایران مبنی بر این که اسرائیل برای ترور “محمدرضا زاهدی” فرمانده ایرانی و چند تن دیگر سیلی خواهد خورد، افزایش یافته است.

    ارتش اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که مرخصی سربازان نیرو‌های دفاعی اسرائیل در واحد‌های رزمی را لغو می‌کند. “یوآو گالانت” وزیر دفاع جلسه “ارزیابی موقعیت چند جانبه” را با حضور مقام‌های ارشد از جمله رهبران آژانس‌های اطلاعاتی موساد و شین بت برگزار کرده است.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *