×
×
جدیدترین‌‌ها

تشکر مسوولان از مردم

  • کد نوشته: 94018
  • اسفند 17, 1402
  • دوازدهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه گذشته برگزار شد .آمار حضور مردم در این انتخابات بسیار کم بود، البته دلایل این عدم حضور در این مقاله نمی‌گنجد اما به‌یقین کاستی‌های که دولتمردان از خویش بجای گذاشتند دلیل اصلی عدم همراهی مردم بود.  
    تشکر مسوولان از مردم

    نخست نیوز، دکتر علی پاکباز خسرو شاهی_ناامید کردن مردم، تهاجم فرهنگی، تبلیغات منفی در جامعه ازجمله اقدامات جنگ رسانه‌ای دشمنان در جامعه است و در انتخابات که با حضور پرشور مردم همراه بود قریب به 25 میلیون ایرانی پای صندوق‌های رای آمدند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

    اما رهبر انقلاب اسلامی ضمن اشاره به این مهم از ملت ایران به خاطر حضورشان در پای صندوق‌های رای تشکر کردند. ایشان متذکر شدند هم یک وظیفه‌ اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند، هم یک جهاد انجام دادند.

    رهبر انقلاب اظهار داشتند: می‌گوییم جهاد؛ چرا؟ چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال تقریبا، دشمنان ملت ایران، دشمنان ایران اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را منصرف کنند از انتخابات و انتخابات را از رونق بیندازند.

    ایشان افزودند: مردم با حضور خودشان در پای صندوق‌ها، در مواجهه‌ی با این حرکت دشمنان، یک حرکت بزرگ و حماسه آمیزی را انجام دادند، بنابراین این‌یک جهاد بود.

    حال مسوولین و نمایندگانی که توانستند آرای مردم را به دست آوردند می‌بایست برای تشکر از این حضور برای رفع گرانی‌ها و ثبات قیمت‌ها برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند تا ملت معنای آرامش روحی را لمس کنند!

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *