×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری نشست خبری مدیرکل منابع طبیعی مازندران _نوشهر

  • کد نوشته: 93890
  • اسفند 14, 1402
  • در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری: نشست خبری مدیرکل منابع طبیعی مازندران _نوشهر در مجتمع تفریحی توریستی آویدر نوشهر برگزار شد.
    برگزاری نشست خبری مدیرکل منابع طبیعی مازندران _نوشهر

    نخست نیوز، مدیرکل منابع طبیعی مازندران_ نوشهر در این نشست خبری که به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار شد.

    خبرنگاران را بازوان اطلاع رسانی این سازمان دانست و گفت : باید دست همدیگر را بگیریم تا منابع طبیعی را نجات دهیم ، وی در ادامه افزود : در زمان مسئولیتم در این اداره کل مجوز هیچ معدنی درا ین منطقه صادرنشده است مهرداد خزایی به مجوزهای صادر شده معادن در بخش مرزن آباد اشاره کرد و بیان داشت: از روز اول اعلام کردم با احداث معدن جدید مخالف هستم و در زمان شروع تصدی میریت تا کنون فقط پرونده خانم دیوان دره است که با وجود نامه های متعدد کشوری برای صدور مجوز جدید مخالفت خود را اعلام کردم و خواهم کرد.

    مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران همچنین با اشاره به موضوع واگذاری منابع طبیعی به شهرداری چالوس گفت: بیان واژه واگذاری درست نمی باشد، منابع طبیعی مدیریت عرصه را به شهرداری احاله کرده است و شهرداری بایستی تحت نظارت منابع طبیعی نسبت به اجرای بعضی از زیرساخت ها مثل مسیر پیاده روی، پایگاه اطفای حریق و سازه های کوچک مثل آلاچیق تنها در مناطقی که خالی باشند، اقدام کند.

    وی با بیان اینکه قرارداد رسمی پارک ورکاویچ در دفترخانه با شهرداری چالوس بسته نشده است تصریح کرد: در حال حاضر در غرب مازندران 34 پارک و تفرجگاه داریم .

    خزایی به 8 قاچاقچی چوب با تعداد جرم در عباس آباد اشاره کرد و بیان داشت: این قاچاقچیان بالای 7/8 میلیارد تومان محکوم به پرداخت جریمه هستند و همه حکم جلب دارند اما متاسفانه اقدام جدی برای جلب آن ها صورت نمی گیرد وی همچنین به 953 قطعه جنگلی جلگه ای در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: در 298 قطعه این اراضی تخلف صورت گرفته که برای همه آن ها پرونده قضایی تشکیل دادیم.

    در پایان نیز با مشارکت مدیریت مجتمع تفریحی توریستی آویدر اقدام به کاشت نمادین چند اصله درخت با حضور و همکاری خبرنگاران گردید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *