×
×
جدیدترین‌‌ها

گزارش استاندار مشهد از وضعیت صندوق های اخذ رای

  • کد نوشته: 93622
  • اسفند 11, 1402
  • استاندار خراسان رضوی با حضور در پای صندوق رای مستقر در بیمارستان امام رضا(ع) رای خود را به صندوق انداخت
    گزارش استاندار مشهد از وضعیت صندوق های اخذ رای

    نخست نیوز ، مجید خروشی– یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و هیئت همراه با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) در جمع میان کادر درمان،همراهان بیماران و مدعوین به منتخبیب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای داد.
    استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در خصوص تمهیدات تردد با توجه به برودات و تغییرات جوی در مشهد گفت: دستگاه های مرتبط در ستاد بحران و شهرداری به صورت آماده باش هستند و مسیرهای منتهی به محل برگزاری آرای مردم را بررسی و در جهت رفع موانع می کوشند
    استاندار خراسان رضوی در بازدید از صندوق های اخذ رای در سطح شهر گفت: خوشبختانه حضور گسترده مردم و فعالیت مسوولان چشمگیر بود.
    وی در خصوص تردد شهروندان در سطح شهر گفت: با توجه به بارش خوب و رحمت الهی با کمک دستگاههای متولی شرایط تردد شهروندان مهیا شده است و از این نظر مشکلی نداریم و در مسیر کوهستانی و پر بارش توسط صندوق های سیار تمهیدات ضروری اتخاذ شده است.


    وی اظهار داشت: در همان ساعت اولیه شروع رای گیری بیش از ۹۷ درصد صندوق ها و شعب فعالیت خود را آغاز کردند.
    استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به این که شور و شوق در ستاد انتخاباتی مشهد به عنوان بزرگترین حوزه اخذ رای با شور و شوق بسیاری در حال فعالیت هستند و امیدواریم حماسه مهمی رقم بخورد.
    استاندار خراسان رضوی در ساعات اولیه رای گیری با حضور در پای صندوق رای مستقر در بیمارستان امام رضا(ع) رای خود را به صندوق انداخت.
    یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و هیئت همراه با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) در جمع میان کادر درمان،همراهان بیماران و مدعوین به منتخبیب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای داد.
    استاندار خراسان رضوی در خصوص تمهیدات تردد با توجه به برودت و تغییرات جوی در مشهد گفت: دستگاه های مرتبط در ستاد بحران و شهرداری به صورت آماده باش هستند و مسیرهای منتهی به محل برگزاری آرای مردم را بررسی و در جهت رفع موانع می کوشند .
    گفتنی است این شور و شوق با حضور اصحاب رسانه در ستاد مرکزی انتخاباتی مستقر در استانداری با حضور بیشمار خبرنگاران و اصحاب رسانه نسبت به انعکاس رویدادهای مرتبط با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تدوام دارد و تا پایان زمان رای ادامه خواهد داشت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *