×
×
جدیدترین‌‌ها

واجد شرایط ۴۰ هزارطلبه برای انتخابات ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 93348
  • اسفند 8, 1402
  •  مدیرکل سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت:۶۰۰۰ طلبه سطح یک دراستان است که شاید بخشی به سن رای نرسیده باشند اما ۴۰ هزار طلبه دیگر در سطوح مختلف واجد شرایط رای دادن هستند.
    واجد شرایط ۴۰ هزارطلبه برای انتخابات ۱۴۰۲
    به گزارش نخست نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین خانعلی ابراهیمی امروز ۸ اسفندماه، در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی افزود : انتخابات این دوره اهمیت زیادی دارد، البته همه دوره‌ها مهم بوده اما این بار اهمیت انتخابات بیشتر است؛ زیرا بعد از اینکه شیطنت‌های دشمن در حوزه‌های مختلف دچار چالش شد و به نتیجه نرسید، روی جمهوریت نظام نشانه رفت تا آن را تحت‌الشعاع قرار دهد و پشتوانه مردمی را دچار چالش کند که بتواند انسجام درونی را دچار چالش و دوگانگی نماید و قدرت مسئولان را در مجامع بین‌المللی بگیرد.
    وی خاطر نشان کرد : دشمنان بسیار روی این موضوع کار می‌کنند تا شاید بتوانند درصدی از حضور مردم را کاهش دهند اما زهی خیال باطل که ما رهبری فرزانه، آگاه و بصیر داریم و مردم با همه مشکلات روی اصل نظام، انقلاب، ارزش‌ها، باورها و شعارها متفق هستند و با حضور قوی خود مشتی بر دهان آن‌هایی می‌زنند که دنبال تضعیف جمهوریت نظام هستند. مدیرکل سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه مهمترین مشکل ما گسست نسل است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد از این خلأ استفاده کند و واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد و حقایق انقلاب و دوره پهلوی را بیان نکند.
    ایرادات واضح است اما چه بودیم و به کجا رسیدیم؟ ما با شعار اصلی انقلاب فاصله داریم که دلایل متعددی دارد اما با گذشته و برخی کشورها قابل مقایسه نیستیم.
    سرپرست دانشگاه فردوسی مشهدنیز درادامه با اشاره به آغاز فعالیت‌های دانشگاه فردوسی مشهد در راستای ترویج مشارکت در انتخابات از اواخر آذرماه، به تشریح برنامه‌های اجرا شده در این زمینه پرداخت. مسعود میرزایی شهرابی  با اظهار به برگزاری 63 برنامه مختلف در قالب کرسی‌های آزاداندیشی، مناظره‌های دانشجویی، تولید محتوای علمی، بر نقش مهم دانشگاه‌ها در تصمیم‌سازی‌ها و جریانات جامعه تأکید کرد: سعی شد با پرهیز از مسائل غیرعلمی و جناحی، محتوای وزینی با محوریت وفاق ملی، غیرت دینی و فرمایشات مقام معظم رهبری تولید و در اختیار جامعه دانشگاهی قرار گیرد.
     میرزایی شهرابی با اشاره به مقارن شدن اوج فعالیت‌های انتخاباتی با پایان ترم و کاهش حضور دانشجویان در دانشگاه، از برگزاری نشست‌های انتخاباتی با حضور چند تن از کاندیداها و برگزاری 12 کرسی آزاداندیشی و مناظره دانشجویی خبر داد. وی تصریح کرد : 25 هزار دانشجو دراین دانشگاه و سه هزار دانشجوی خارجی ، 22 هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه شرایط رای دادن را دارند و امیدواریم با حضور پرشور آن‌ها در انتخابات، شاهد انتخاباتی باشکوه و در تراز انقلاب اسلامی باشیم
    برچسب ها انتخابات

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *