×
×
جدیدترین‌‌ها

مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی:
170 هزار نفر از جامعه ایثارگری تحت پوشش بیمه دی قرار دارند

  • کد نوشته: 92568
  • بهمن 29, 1402
  • مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی و مشاور مدیرعامل بیمه دی در امور ایثارگران گفت: 170 هزار نفر از جامعه ایثارگری در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه دی قرار دارند و روزانه 8 هزار خدمت درمانی به ایثارگران ارائه می شود.
    170 هزار نفر از جامعه ایثارگری تحت پوشش بیمه دی قرار دارند
    به گزارش نخست نیوز، دکتر مهدی شریعتی فر در جمع خبرنگاران ودر آستانه نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی، با اشاره به وابستگی شرکت بیمه دی به نهاد بنیاد شهید افزود: یکی از قراردادهای مهم شرکت بیمه دی، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به خانواده معزز شهدا، جامعه ایثارگری، جانبازان و آزادگان بوده که جزو افتخارات این شرکت است.
    وی با بیان این که بیمه دی در خراسان رضوی با بیش از ۷۰۰ مرکز درمانی از جمله ۲۰۰ داروخانه و ۵۰ بیمارستان خصوصی قرارداد دارد، ادامه داد: بیش از 100 نفر فقط در حوزه درمان در بیمه دی خراسان رضوی مشغول به خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند. مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هر ماه به صورت میانگین بیش از 50 میلیارد تومان به مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه دی در خراسان رضوی، پرداخت می شود. شریعتی فر افزود: بیمه دی امروز در استان خراسان رضوی تبدیل به برند درمان شده است؛ به گونه ای که هر روز با درخواست انعقاد قرارداد درمان از سوی سازمان های مختلف مواجهیم. همچنین شاهد استقبال خوب پزشکان برای عقد قرارداد با بیمه دی هستیم. وی همچنین با اشاره به این که بیمه دی دارای میز خدمت در همه شهرستان های استان خراسان رضوی است، ادامه داد: پرداخت های این بیمه به مراکز درمانی به روز است؛ به گونه ای که در حال حاضر نا پایان آبان ماه پرداخت شده است و انتظار ما از مراکز طرف قرارداد، ارائه خدمات خوب به بیمه شدگان بیمه دی است.
    شریعتی فر یادآور شد: شرکت بیمه دی در کشور در مجموع دارای بیش از 2 میلیون و 300 هزار بیمه شده است که 10 درصد این رقم، معادل 230 هزار نفر مربوط به استان خراسان رضوی است. مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی افزود: طی 10 ماهه امسال فقط در استان خراسان رضوی بیش از ۳۵۰ هزار انواع بیمه نامه توسط بیمه دی صادر شده است.
    وی با بیان این که ۲۰ درصد بازار بیمه درمان تکمیلی کشور در اختیار بیمه دی است، ادامه داد: 25 تا 30 درصد بیمه تکمیلی در استان خراسان رضوی، مربوط به بیمه دی است.
    شریعتی فر اذعان داشت : بیش از ۳۵ شرکت بیمه ای در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد، 26 شرکت در خراسان رضوی، فعال است. همچنین بیمه دی در سطح کشور دارای ۴۸ شعبه و بیش از ۱۳۰۰ نماینده و کارگزار بوده و در بیشتر شهرستان ها نماینده دارد. وی افزود: در خراسان رضوی، بیش از 50 نماینده و حدود 150 کارگزار شرکت بیمه دی فعالیت می کنند و شرکت بیمه دی دارای نمایندگی در بیشتر شهرستان های استان است.
    مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به تاسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه سال 1383 با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، گفت: موضوع فعالیت شرکت بیمه دی انجام فعالیت بیمه ای مستقیم در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی برابر ضوابط نهاد ناظر است. وی با بیان اینکه کارِ بیمه دی تلفیقی از دانش و تخصص و تجربه برای ارائه خدمات و محصولات بیمه ای مناسب و با کیفیت به مشتریان است ،گفت : تدوین سیاست های توسعه ای که باعث خلق ارزش و جلب رضایت مشتریان می شود نیز در دستور کار است.
    شریعتی فر ادامه داد: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت بیمه دی، باید صنعت بیمه را بیش از گذشته به مردم معرفی کنیم واین درحالی است که کسب رتبه یک توانگری طی سه سال متوالی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از جمله افتخارات این مجموعه است. مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی افزود: مفتخریم که بیمه دی جزو ۵ شرکت اول و برتر بیمه ای در سطح کشور می باشد ،بنابراین شرکت بیمه دی اخیرا افزایش سرمایه چشمگیری داشته که بسیار خوب است و سرمایه این شرکت با 45 درصد افزایش، از پنج هزار و 950 میلیارد ریال به 9 هزار و 500 میلیارد ریال رسید.
    شریعتی فر اضافه کرد: میزان فروش بیمه نامه در شرکت بیمه دی در 10 ماهه امسال بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال بوده که رقم قابل توجهی است. وی همچنین گفت: یکی افتخارات بیمه دی، کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای در بین ۱۰۰ شرکت داخلی در سال های ۹۸ و ۹۹ و همچنین کسب جایگاه اول از منظر فروش و بهره وری کلی)و کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات طی سال گذشته است.
    پاسخگویی به شکایات مشتریان در کمتر از ۴۸ ساعت مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی با تاکید دوباره بر رعایت اصل مشتری مداری در این شرکت، افزود: بیمه‌ی دی موفق به دریافت تندی رنجبر خانه مطبوعات: س ذرین رضایتمندی مشتریان از بیمه مرکزی شده است. وی ادامه داد: مشتریان می‌توانند در روز های چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با شماره گیری ۱۶۷۱ بامدیران و مسئولان بیمه دی که در همه شعب فعال هستند، ارتباط برقرار کنند تا مشکلاتشان حل شود. شریعتی فر افزود: همچنین در سامانه شکایات بیمه دی، پاسخگویی مشتریان در کمتر از ۴۸ ساعت به طور کامل انجام می‌شود.
    وی خاطرنشان کرد: امروز بیمه دی توانسته در سطح استان خراسان رضوی جایگاه خود را در بازار سخت رقابت حفظ کند. البته معتقد هستیم که باید از ارزان فروش پرهیز کرد تا بتوان خدمات خوبی به مردم ارائه کرد. مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی گفت: بیمه دی امروز در سطح استان موقعیت خوبی دارد و موفق شده به رقم ۱۸۰ میلیارد تومان صدور بیمه نامه دست یابد. وی افزود: همچنین سعی کردیم با مراجع انتظامی، اجرایی و قضایی برای ارائه خدمات خوب به مردم تعامل داشته باشیم.
    برنامه های هفته بیمه دی در خراسان رضوی شریعتی فر در ادامه به اعلام برنامه های هفته بیمه دی در خراسان رضوی پرداخت و گفت: حضور در مدرسه شاهد و برگزاری مسابقه نقاشی و انشا با موضوع بیمه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با مسئولان استان، برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس شرکت بیمه دی با حضور مدیران استان، جمعی از نمایندگان و کارکنان بیمه دی و همچنین کاشت نهال و درخت کاری از جمله برنامه های هفته گرامیداشت تاسیس شرکت بیمه دی در خراسان رضوی است که از امروز آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *