×
×
جدیدترین‌‌ها

استاندار خراسان رضوی به پویش مردمی مدیریت مصرف گاز پیوست

  • کد نوشته: 90496
  • دی 30, 1402
  • یعقوبعلی نظری در مراسمی که ظهر روز پنجشنبه 28 دی ماه 1402 در یکی از واحدهای صنعتی برای پاسداشت تلاشهای مردمی برای کاهش مصرف گاز بخش خانگی برگزار شد
    استاندار خراسان رضوی به پویش مردمی مدیریت مصرف گاز پیوست

    به گزارش  نخست نیوز،  با ثبت شماره اشتراک خود در سایت پویش به نشانی https://egas.ir/pooyesh در این طرح مشارکت کرد.
    یعقوبعلی نظری در این مراسم اظهار کرد: طرح جالبی را شرکت گاز خراسان رضوی آغاز کرده که انشالله شاهد صرفه جویی خوبی در زمستان 1402 باشیم.
    استاندار خراسان رضوی که در مراسم رونمایی از پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز در مشهد سخن می گفت افزود: پویشی که شرکت گاز خراسان رضوی آغاز کرده، تاثیر فراوانی می‌تواند روی مباحث صرفه جویی بگذارد و نباید فراموش کنیم که با این طرح می شود با یک صرفه جویی منطقی، بدون اینکه مردم تحت فشار قرار گیرند، گاز لازم برای صنعت را هم فراهم کنیم.
    وی اضافه کرد: باید در این خصوص از شرکت گاز خراسان رضوی تشکر کرد و البته در این مسیر وظیفه تمام دستگاه‌ها است که همدل و همراه پیش بروند.
    استاندار خراسان رضوی گفت: باید از تمام کسانی که نسبت به کاهش یا رفع مساله جدی ناپایداری انرژی در شرق کشور تلاش می‌کنند، تشکر کنم. با توجه به جمعیت بالایی که داریم و فاصله زیاد با مراکز تولید انرژی، شبکه انتقال گاز یک محدودیت جدی از نظر لوله و انتقال گاز دارد.
    وی افزود: در انتهای شبکه گاز قرار داریم و این موضوع باعث می‌شود که گاهی اوقات، مسائلی مثل سال گذشته اتفاق بیافتد. انشالله با پروژه خط 11 که در دستور وزارت نفت قرار گرفته و همچنین بسته شدن قرارداد خط لوله تابش که انتقال سوخت مایع را رقم می‌زند، شاهد کاهش مشکلات باشیم.
    استاندار خراسان رضوی گفت: همت و وحدت مسئولین در لایه های مختلف ملی، استانی و شهرستانی، مشکلات را حل می کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *