×
×
جدیدترین‌‌ها

راه اندازی بخش تصویربرداری بیمارستان مادر در مشهد

  • کد نوشته: 90211
  • دی 27, 1402
  • احمد شریف، مدیرعامل بیمارستان مادر در نشست خبری که روز دوشنبه در این بیمارستان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت بیمارستان مادر بیان کرد: با توجه به تمام مشکلاتی که در روند ساخت بیمارستان از جمله تحریم‌های فراوان وجود داشت، بیمارستان در اواخر بهمن ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح شد.
    راه اندازی بخش تصویربرداری بیمارستان مادر در مشهد

    نخست نیوز ، علی ارباب | وی ادامه داد: از نهادهای دولتی درخواست داریم تا مساعدت و حمایت‌های بیشتری در روند توسعه بیمارستان داشته باشند. توسعه فضاهای درمانی و نقش دستگاه‌های دولتی در حمایت و تسهیل فرایندهای اداری و اخذ مجوزه مهم است.

    وی خاطرنشان کرد: از مسئولان کشور و شهر مشهد، مخصوصا ریاست محترم جمهور درخواست داریم که مساعدت‌های لازم برای اعطای تسهیلات به بیمارستان مادر، جهت تکمیل پارکینگ طبقاتی و توسعه فاز ۲ و سایر طرح‌های درمانی شهر مشهد در قالب طرح‌های حمایت از پروژه‌های نیمه تمام دولت و یا سایر تسهیلات صورت پذیرد.

    در مراسم افتتاحیه این پروژه حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح پروژه مهم و سلامت محور سی‌تی اسکن بیمارستان فوق تخصصی و زایشگاه مادر که بخش بزرگی از بار درمان در بخش دولتی را به دوش می‌کشد مهم و حیاتی است.

    نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: مشهد کانون توجه مردم ایران است و علاوه بر آن مرکز مهم زیارت، بسیاری از مردم از سراسر ایران، به امید درمان به مشهد سفر می‌کنند و علاوه بر اینکه جمع زیادی از هموطنانمان را از استان‌های همجوار به جهت درمان در مشهد پذیرا هستیم، جمع زیادی از مهاجرین را داریم که انتظار خدمات درمانی را دارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *