×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری کلاس حقوقی در جمع سربازان پادگان المهدی

  • کد نوشته: 89574
  • دی 19, 1402
  • با حضور حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران یک دوره کلاس حقوقی در جمع هزار نفر از سربازان پادگان آموزشی المهدی سپاه شهربابل برگزار گردید.
    برگزاری کلاس حقوقی در جمع سربازان پادگان المهدی

    نخست نیوز، حجت الاسلام زارعی ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع جوانان گفت : الحمدلله به برکت جمهوری اسلامی ایران ، ما در تولید علم در رتبه اول تا دهم ، صنعت کشاورزی و المپیادهای مهم و خلق دانش هسته ای اول تا هفتم ، در ساخت هایپرسونیک رتبه اول تا سوم و دیگر موشکها در رتبه تا دهم قرار داریم که این نشان از قدرت ایران و علت عصبانیت دشمنان وامیدواری دوستان ما در جهان است.

    رئیس سازمان قضایی مازندران تاکید کرد : دشمن با شهادت سردارانی همچون سید رضی موسوی و مردم بی دفاع غزه ، به خیال واهی خود پیروز گردیدند در صورتی‌که این عملیات اکثر مردم جهان را با جبهه مقاومت همراه نموده و این اقدام وحشیانه نشان از بدبختی ، درماندگی ، دست و پا زدن دشمنان در روزهای پایانی عمرشان دارد.

    این مقام قضایی ضمن تاکید بر تاثیر رفیق خوب در مسیر زندگی تصریح کرد : به شما جوانان توصیه میکنم در انتخاب رفیق و هم صحبت نهایت دقت را بکار بندید ، دوست خوب باید انسان را از انحطاط جلوگیری و موجبات سعادتمندی فرد را پایه گذاری نماید و مطمئن باشید بسیاری از جرائم با انتخاب رفیق خوب شکل نمی‌گیرد.

    رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در ادامه ضمن اشاره به برخی از جرائم شایع که سربازان را در طول خدمت تهدید می نماید، مجازات های پیش بینی شده قانونگذار را بیان و در انتها نیز پاسخ گوی سوالات حقوقی حاضران بود .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *